Connect with us

technokrata

A D-Link útjára indítja első páneurópai hirdetési kampányát

Dotkom

A D-Link útjára indítja első páneurópai hirdetési kampányát

Az előreláthatólag 2004 májusában induló “Get into the Flow – Lépjen be az adatáramlásba” kampánnyal a D-Link eltökélt márkaismertségének európai növelésére.

A D-Link (Europe) Ltd bejelentette, hogy útjára indítja első páneurópai hirdetési kampányát. A hirdetés megjelenésének és stílusának egységesítésével a D-Link immáron vizuálisan is kifejezésre juttatja összpontosítását európai stratégiájára. Ez a hirdetési kampány az első lépés az egész európai marketing tevékenység egységesítése irányába. Mindeközben – természetesen – a cég meg kívánja őrizni a helyi individualitást is.

A 100° Kommunikation grafikai ügynökség által kidolgozott kampány a “Get into the flow” (“Lépjen be az adatáramlásba”) jelmondat köré épül. A kampány a cég üzenetét – emberi kapcsolatokat építünk – fordítja le a kommunikáció egyszerű, élvezhető és költség-hatékony módjára. A hirdetések nagyon sokoldalúak, ötvözik az emocionális képeket a bemutatott termék vagy megoldás előnyeinek bemutatásával. A design mellett mindenekelőtt a vásárlók által könnyen felismerhető – a hirdetések jobb alsó sarkában szereplő – háromdimenziós dobozábrázolás döntött a számos európai ügynökség pályázata közül.

“Nagy örömünkre szolgál, hogy egyesíthetjük az egyes országokban már biztosított sikereinket, és egységes arculattal és üzenettel léphetünk fel a D-Link egész Európában.” – fejtette ki Kevin Wen, a D-Link (Europe) Ltd. elnöke. “Az egész Európában egységes D-Link víziójának megvalósítása hatalmas lehetőségeket rejt magában, és bízunk benne, hogy vásárlóink hamarosan részesülhetnek ennek előnyeiből.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés