Connect with us

technokrata

II. Online kereskedelem Konferencia: 2004. november 3-4.

Dotkom

II. Online kereskedelem Konferencia: 2004. november 3-4.

A konferencia tematikáját úgy állították össze, hogy az jól hasznosítható tudást adjon mind a gyakorlott, mind a kezdő vállalkozások számára.

A The Economist és a Business Week szerint az Internet-gazdaság kilábalt a recesszióból és az Internet boom idején jósolt várakozások mégis megvalósulnak. A legutóbbi hazai sajtóelemzéseket nézve úgy látszik, hogy ez az optimizmus Magyarországra is átragadt. A 2003. év eleji várakozásokhoz képest az elektronikus kereskedelmi vállalkozások a tervezett 6 milliárd forintos forgalom helyett 7,5 milliárd forintot realizáltak 2003 végén, és 2004-re várhatóan e piaci szegmens forgalma meghaladja majd a 10 milliárd forintot. Ez a dinamizmus csak tovább fokozódik majd a lakossági Internet használók számának növekedésével, így a jövőben érdemes lesz odafigyelnünk az Internet-gazdaság e szeletére.

November 3-4-én, immár másodízben – idén két napra elegendő tartalommal – megrendezésre kerülő konferencia célja, hogy tájékoztatást adjon az e-kereskedelem aktuális kérdéseiről, és gyakorlati információkat nyújtson számos témakörben az e-kereskedelemben érintett szakemberek számára. A szakmai tartalmat ebben az évben az Interneten folytatott kereskedelemmel hosszú évek óta foglalkozó szakemberekkel, illetve a témát kutató szakértőkkel karöltve állította össze a konferenciát életre hívó Marketing Kommunikációs Intézet Kft. valamint a Könyvkereső Kft. A tematikát úgy állították össze, hogy az jól hasznosítható tudást adjon mind a gyakorlott, mind a kezdő vállalkozások számára. Ebben az évben helyet kap a mezőgazdaság e-kereskedelemhez való viszonyát taglaló előadás is, és – gondolva az online kereskedelem lehetőségeivel most kacérkodó cégekre – két workshop ad gyakorlati tanácsot az induláshoz.

A program plenáris előadásai többek között az e-kereskedelem jelenlegi helyzetét, jövőjét boncolgatják hazai és nemzetközi viszonylatban, foglalkoznak a pályázati lehetőségekkel, illetve a piacterek jelentőségével. A másnapi szekciók gyakorlati információt szolgáltatnak a szolgáltatások, illetve a termékek internetes kereskedelméhez. A délutáni workshopok működés közben mutatják be, hogyan indítsuk el kereskedelmi tevékenységünk internetes támogatását, milyen marketing eszközök segítik az induló és már működő vállalkozásokat.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés