Connect with us

technokrata

Ericsson: Taking you forward

Dotkom

Ericsson: Taking you forward

A márkanév kommunikációja alapvető fontosságú eszköz az Ericsson stratégiai üzleti céljainak elérése szempontjából.

Az Ericsson új márkanévvel ellátott platform piacra kerülését jelentette be a Cannes-ban megrendezett 3GSM Világkongresszuson. Az új megoldás szlogenje „Taking you forward”. A jelmondat üzenete az, hogy az Ericsson nemcsak a fejlődést meghatározó és elősegítő üzleti partner, hanem egyben támogató, tanácsadó, proaktív, innovatív és megbízható is.

A márkanév kommunikációja alapvető fontosságú eszköz az Ericsson stratégiai üzleti céljainak elérése szempontjából. Az új márkanév alatt futó platform, akárcsak a kreatív kifejezés, erőteljes és megkülönböztető, valamint összhangban van a vállalat alapvető értékeivel és munkamódszereivel.

„Mindannyian a vállalat által képviselt alapértékek szerint élünk.” – nyilatkozta Carl-Henric Svanberg, az Ericsson elnök-vezérigazgatója. „Az Ericsson dolgozói töltik meg élettel márkaneveinket és jelmondatainkat.”

Az Ericsson alapvető értékei (azaz a megbecsülés, szakértelem és kitartás) a vállalat munkamódszereinek alapkövei, és a valódi piacvezető szerep előfeltételei. Az új márkanévvel rendelkező platform illusztrálja az Ericsson jövőképét, nevezetesen egy kommunikációra épülő világ első számú vezetőjének lenni. Sikerünk szempontjából létfontosságú a fogyasztók igényeinek megértése, a fogékonyság ezekre az általuk felállított követelményekre, valamint a technológiai vezető szerep fenntartása.

„Az új márkanévvel rendelkező platform az Ericsson identitását tükrözi.” – nyilatkozta Pia Gideon, az Ericsson külső és piaci kommunikációért felelős vezetője.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés