Connect with us

technokrata

Az Oracle felvásárolja a ProfitLogicot

Dotkom

Az Oracle felvásárolja a ProfitLogicot

A felvásárlás révén a vezető kiskereskedők számára az eddigi legátfogóbb szoftvercsomag válik elérhetővé.

Az Oracle Corporation és a ProfitLogic Inc. bejelentette végleges megállapodását arról, hogy az Oracle felvásárolja a kiskereskedelmi szektor számára nyereségoptimalizálási megoldásokat nyújtó, magántulajdonban lévő ProfitLogic céget. A ProfitLogic szoftvermegoldása a vásárlói igények és a kereslet elemzésével segíti a kiskereskedőket a leltárkészletezéssel, árazással és áruértékesítéssel kapcsolatos döntéseikben. A ProfitLogic jelenlegi ügyfelei között megtalálhatók az olyan amerikai kiskereskedelmi bolthálózatok, mint például az American Eagle Outfitters, az Ann Taylor, a Bloomingdale’s, a The Children´s Place Retail Stores, a Famous Footwear, a JC Penney, a Marshall Field´s, a Nordstrom, a Reitmans, a ShopKo Stores és a Toys R Us.

„A ProfitLogic szoftverének keresletelemző funkciói révén a kiskereskedők a legmegfelelőbb termékeket kínálhatják a legalkalmasabb boltokban, a megfelelő időben és a legmegfelelőbb célközönségnek.” – nyilatkozta Duncan Angove, az Oracle tulajdonában lévő Retek cég nemzetközi üzleti egységének vezetője. „A ProfitLogic felvásárlásával a kiskereskedői szektor számára az eddigi legátfogóbb szoftvermegoldás megalkotására nyílik lehetőség. A ProfitLogic kiskereskedelmi nyereségoptimalizálási megoldásával, a Retek széles körű kiskereskedelmi termékeivel, valamint az Oracle infrastruktúraszoftvereivel és integrált vállalatirányítási alkalmazásaival a kiskereskedelem bármely területén, a kisebb cégektől a legnagyobbakig mindenkinek integrált megoldásokat tudunk nyújtani.” – tette hozzá Angove.

Scott Langdoc, a piackutatásért felelős alelnök a következő megállapítást tette az AMR Research piackutató cég 2005. évi kiskereskedelmi döntéshozással foglalkozó közleményében: „A kiskereskedők számára 2005-ben a fő prioritás az, hogy lehetővé tegyék a vásárlói igények érvényesülését a kiskereskedelmi folyamatok minden területén, és nem csak az egyes alkalmazások szintjén, ahogy az ma gyakran történik. Ezek a kiskereskedők jobb áruértékesítéssel és hatékonyabb bolti működéssel reagálnak a vásárlói jelzésekre. A vevőadatok gondos elemzésével a kiskereskedők a hagyományos, megérzésen alapuló döntéshozatalt tényeken alapuló döntéshozatallal válthatják fel. Ennek előnyei között említhető a precízebb teljesítés, a pontosabb előrejelzés és az éppen kifogyott áruk számának csökkenése, ami potenciálisan 10%-os forgalomnövekedést és 5%-os árrésnövekedést jelent az átlagos országos hálózattal rendelkező kiskereskedőláncok számára.”

Az Oracle és a ProfitLogic várakozásai szerint az ügyletet – a szükséges versenyhivatali jóváhagyások beszerzését és egyéb szokásos feltételek teljesülését követően – 2005. július végéig lebonyolítják.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés