A vállalati vezetés szervezési elméletek követői már bizonyára felfigyeltek Robert Kaplan és David Norton pár évvel ezelőtt megjelent könyvére, amely kiegyensúlyozott mutató számok rendszerével (Balanced Sorecard, BSC) lefektette a teljesítménymérésen alapuló stratégiai menedzsment alapjait. Mivel az elméleti rendszer a gyakorlatban is kiválóan alkalmazhatónak bizonyult konkrét mutató számaival és áttekinthető struktúrájával, a publikációt hamarosan eredményes vállalati bevezetések és sikerek követték. BSC üzleti megoldások és a támogató szoftverek olyan stratégiai menedzsment eszközöket adtak a vállalatirányítók kezébe, amellyel a stratégiaalkotást a célok meghatározásától az eredmények értékeléséig egységes és rugalmas rendszerre integráltan valósította meg.
A SAS-t eddig, mint az üzleti intelligencia és elemző szoftverek piacvezetőjét ismertük, amely innovatív megoldásaival folyamatosan arra törekszik, hogy hosszútávon is megőrizze vezető pozícióját az információs technológiai iparág ezen területén. Tekintélyes ügyfélköre annak a bizonyítéka, hogy a három évtizede folyamatosan halmozódó tapasztalatával és jövőorientált szemléletével valóban képes hosszú távon is The Power to Know-t, vagyis a “tudás erejét” biztosítani ügyfelei számára. Mostani együttműködése a Balanced Scorecard Collaborative-val azt jelzi, hogy a vállalat teljesítmény menedzsmentjére és stratégiájának megvalósítására maga is nagy hangsúlyt fektet, illetve hogy ezen a területeken is kész ügyfeleivel együttműködni.
Az OSM várhatóan olyan tudásközpont lesz, amely az üzleti folyamatok stratégiai szemléletű menedzsmentjének gyors fejlődését eredményezi világszerte. Hazánkban már több vállalat ismerkedik, sőt alkalmazza is a BSC-t, hiszen nálunk is egyre elfogadottabb az a tény, hogy a stratégiai szemlélet nem csak a misszió és a célok helyes megfogalmazásából áll, hanem a folyamatok és tevékenységek nyomon követéséből és értékeléséből. A BSC-be integrált vevőorientáció és a continous improvement (vagyis folyamatos fejlődés) képes versenyelőnyhöz juttatni a vállalatokat, amelynek megtartásában fontos szerepet játszhatnak az OSM által mostantól megosztott tapasztalatok és szakmai ismeretek.