Connect with us

technokrata

Erőssége a szolgáltatás

Dotkom

Erőssége a szolgáltatás

Független kutató cég az EDS-t vezetőnek rangsorolta a globális infrastruktúra menedzsment-szolgáltatók és a többcsatornás ügyfélkapcsolati központ kiszervezők között.

A Forrester Research az EDS-t vezetőnek rangsorolta két legutóbbi független beszámolójában. A jelentések szerint az EDS erőssége a globális ügyfeleinek nyújtott szolgáltatásokban rejlik.

Globális Infrastruktúra Menedzsment Szolgáltatók című, 2005. IV. negyedévi beszámoló

A Forrester az EDS jelenlegi globális infrastruktúra menedzsment szolgáltatás ajánlatait és stratégiáját 28 kritérium szerint vizsgálta, és az alábbi három területre osztotta: jelenlegi ajánlatok, stratégia és piaci jelenlét. Az EDS-t vezetőnek választotta mindhárom említett területen a vállalat bizonyított sikerei alapján.

„Az infrastruktúra menedzsment szolgáltatók között számon tartott legnagyobb vállalatként az EDS széleskörű szolgáltatási adottságai lehetővé teszik ügyfeleink számára, hogy hasznosítsák földrajzi elérhetőségünket, technikai szakértelmünket és iparági tudásunkat” – mondta Ron Rittenmeyer, az EDS globális szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatóhelyettese.

Többcsatornás Ügyfélkapcsolati Központ Kiszervezők című, 2005. IV. negyedévi beszámoló

A Forrester az EDS-t is felkérte, hogy szerepeljen a Többcsatornás Ügyfélkapcsolati Központ Kiszervezők című, 2005. IV. negyedévi beszámolóban. Ebben az értékelésben az EDS többcsatornás ügyfélkapcsolati központjait vizsgálták 47 kritérium alapján, és a következő három területre osztották: jelenlegi ajánlatok, stratégia és piaci jelenlét. Az EDS-t vezetőnek választotta mindhárom említett területen a vállalat bizonyított sikerei alapján.

A Forrester szerint az EDS „bizonyítottan átfogó tapasztalattal rendelkezik az üzleti folyamat és technológia kihelyezés területén, és széleskörű szolgáltatásokat nyújt ügyfelei számára.” Az EDS-t azért is elismerte, mert a vállalat erősítette pozícióját a többcsatornás ügyfélkapcsolati központ kihelyezési piacon; 2004-ben 146-tal bővült ügyfelei száma, és további 76-tal 2005 első nyolc hónapjában.

Tovább

Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés