Connect with us

technokrata

Intel. Leap ahead.

Dotkom

Intel. Leap ahead.

Az Intel bemutatta új márka-imázsát.

Az Intel Corporation bemutatta új márka-imázsát, amely mérföldkövet jelent a vállalat történetében és jelentős szerepet játszik az Intel, mint a piaci fejlődés mozgatórugójaként működő, piacvezető platform megoldásokat szállító vállalattá válásában. Az Intel platformjaiban található kulcsfontosságú technológiák magukban foglalják a mikroprocesszorokat, lapkakészleteket és szoftvereket, amelyek együttesen növelik a rendszerteljesítményt és fokozzák a felhasználói élményt.

Az Intel piaci megközelítése alapvető változáson megy keresztül, amely az Intel Centrino mobil technológia platform kifejlesztésével vette kezdetét. A cég a tavalyi évben platform-modellen alapuló belső struktúra-váltást hajtott végre, amelynek eredményeképpen négy piaci szegmensre fókuszál, melyek a következők: mobil technológia, digitális otthon, vállalati megoldások és egészségügy. Az Intel bejelentette továbbá, hogy 2006 elején Intel Viiv néven új platformot dob piacra a digitális otthonok számára.

Az új márkanév- rendszer bevezetésével, amely olyan elnevezéseket foglal magába, mint például az Intel Viiv technológia, az Intel egyszerűsíti és egységesíti termékei és platformjai jellemző vonásait annak érdekében, hogy jobban tudja közvetíteni a fontos termékjellemzőket és értékeket a felhasználók felé. Többek között új logót kap az Intel Viiv és az Intel Centrino mobil technológia is. Az egyes processzorok, lapkakészletek, alaplapok és más Intel technológiák márkajelzései is új stílust öltenek. Minden egyes terméklogó magába foglalja az új Intel logót.

„Az Intel egyike a világ legértékesebb márkáinak, és célunk, hogy vállalat fejlődésével párhuzamosan a márkanév értéke is folyamatosan növekedjen” – mondta Eric Kim, az Intel alelnöke, az Értékesítési és Marketing Csoport ügyvezető igazgatója. „Ez a fejlődés lehetővé teszi az Intel számára, hogy a felhasználók még tudatosabb képet alakítsanak ki a márkáról, erősebb érzelmi kötődés alakuljon ki, így még erősebb pozíciót vívhatunk ki magunknak a piacon.” – tette hozzá.

A változtatások nem csak a jól ismert, 1991 óta használatos Intel Inside logót, hanem az eredeti, az „e” betűt lentebb csúsztatva tartalmazó Intel logót is érintik, amelyet a Szilícium Völgy két meghatározó alakja, Robert Noyce és Gordon Moore 37 évvel ezelőtt, „integrált elektronikai” vállalatuk megalapításakor alkotott. Az új márkajelzés az Intel jelentős múltjára alapozva kombinálja a két szimbólum (azaz a régi logók) erejét, ugyanakkor a vállalat új fejlődési irányait is mutatja. Ezzel egy időben a szlogen is változik: “Intel. Leap ahead.” Ez az Intel egyedi jelmondata, amely remekül kifejezi: mi az, ami az Intelt, mint vállalatot vezérli, illetve mi az, ami az Intel segítségével válik lehetővé.

„Az „Intel. Leap ahead.” szlogen egyszerűen és röviden fejezi ki, kik vagyunk, és mit csinálunk” – mondta Eric Kim. „Ez része az örökségünknek. Az Intel küldetése, hogy mindig megtalálja a következő lépést, azaz újítson a technológia, oktatás, szociális felelősség, gyártás és minden más téren, és hogy folyamatosan új lehetőségek után kutasson. Az Intel technológiái arra hivatottak, hogy megkönnyítsék, színesebbé és jobbá tegyék az emberek életét.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés