Connect with us

technokrata

EDS: vezető ügyfélkezelés

Dotkom

EDS: vezető ügyfélkezelés

Első helyen az EDS honlapja az online ügyfélkezelés terén egy vezető nemzetközi kutató és tanácsadó cég felmérése szerint.

A Customer Respect Group 2006. január 9-én közzétett beszámolója szerint a vállalati teljesítményt vizsgálták online ügyfelek szemszögéből nézve, mely alapján meghatározták az ún. ügyfélkapcsolati mutatót (Customer Respect Index, CRI) minden érintett cég esetében.

Az ügyfélkapcsolati tanulmány az egyetlen olyan létező tanulmány, amely objektíven és következetesen mérte fel az ügyfelek tapasztalatait a cégek internetes kapcsolattartása tekintetében.

„Fontosnak tartjuk, hogy az EDS ügyfelei számára honlapunkon keresztül is kitűnő működési megoldásokat biztosítsunk” – mondta Jeff Baum, az EDS Globális Kommunikációs alelnöke. „A technológiai vállalatoktól elvárják az ügyfelek, hogy olyan területeken, mint pl. az online kommunikáció átlagon felüli fejlettséggel rendelkezzenek. Az EDS keményen dolgozott azért, hogy ezt az elvárást túl is szárnyalja.”

Az alábbi kritériumok alapján végezték a felmérést: fogékonyság az ügyfelek által küldött e-mailek megválaszolására; titoktartás; az üzletpolitika és gyakorlat átláthatósága. Az EDS kitűnő minősítést kapott mindegyik kategóriában a vállalat bizonyított sikerei alapján.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés