Az Oracle Corporation bejelentette, hogy 2006-os pénzügyi évének harmadik negyedévében az egy részvényre jutó GAAP szerinti eredménye 14 cent lett, ami 40%-kal magasabb az előző év hasonló időszakához képest. A GAAP szerinti árbevétel 18%-kal nőtt, elérve a 3,5 milliárd USA-dollárt, a nettó nyereség pedig a negyedév során 42%-kal nőve 765 millió dollárra bővült. A szoftverértékesítés összes árbevétele a GAAP szerint 20%-kal 2,8 milliárd dollárra emelkedett, ebből az új adatbázis- és köztesszoftverlicencekből származó GAAP szerinti árbevétel a negyedév során 5%-kal bővült, míg az új alkalmazáslicencek esetében ugyanez az érték 77% volt. A szolgáltatások GAAP szerinti árbevétele 671 millió dollár volt, ami az előző év azonos időszakához képest 9%-os emelkedést mutat.
Az egy részvényre jutó nem GAAP szerinti eredmény a harmadik negyedévben 19 cent lett, ami 21%-kal magasabb, mint az előző év ugyanezen időszakában. A nem GAAP szerinti nettó nyereség 23%-kal bővült az előző év azonos időszakához képest, és elérte az 1 milliárd dolláros határt.
„A negyedévben rekordbevételeket értünk el, a nem GAAP szerinti egy részvényre jutó eredményünk pedig 19 cent volt” – nyilatkozta Safra Catz, az Oracle elnöke és pénzügyi igazgatója. „A nem GAAP szerinti profitrátánk ráadásul bármely korábbi év azonos időszakához képest magasabb értéket ért el” – tette hozzá.
„Az SAP jelenléte Európában a legerősebb” – nyilatkozta Charles Phillips, az Oracle elnöke. „Ezért különösen örülünk annak, hogy az új alkalmazáslicencek esetében európai bevételünk éves szinten több mint 100%-kal növekedett. Igazán jó érzéssel tölt el bennünket, hogy a hagyományosan SAP-terepnek számító öreg kontinensen ilyen jó eredményt tudtunk elérni.”
„Az Oracle termékstratégiájának két alappillére az innováció és az akvizíció” – hangsúlyozta Larry Ellison, az Oracle vezérigazgatója. „Épp az elmúlt hetekben mutattuk be teljesen saját fejlesztésű biztonságos vállalati keresési technológiánkat, és lezártuk a Siebel felvásárlását. Ennek eredményeként az Oracle most igen ütőképes kínálattal rendelkezik mind a vállalati keresési eszközök, mind a szolgáltatásként kínált szoftverek terén. Ez a két piac különösen dinamikusan fejlődik, és az elkövetkezendő években a növekedés legfőbb motorjaként szolgálhatnak az Oracle és a szoftverpiac többi résztvevője számára.”