Connect with us

technokrata

A Sony-nál az új, nyomtatott reklámok is ´élnek´

Dotkom

A Sony-nál az új, nyomtatott reklámok is ´élnek´

A BRAVIA számítógépes korrekcióktól mentes reklámfotóinak elkészítésére Dan Tobin Smith, a Creative Review által legjobbnak tartott fotóművész kapott felkérést.

Díjnyertes BRAVIA kampányát a Sony olyan fotókkal készül még tovább fokozni, amelyek méltó kiegészítői a híres „labdás” tévéreklámnak. Dan Tobin Smith napjaink egyik leghatásosabb és legérdekesebb fotóművészeként azt a feladatot kapta, hogy készítsen kristálytiszta, látványos képeket a dinamikusan mozgó, színes labdatömegről.

„A képek minden részlete magában a fényképezőgépben készült el, és a Broncolor A4 Grafit vakufelszerelés segítségével száz százalékos élességgel sikerült megörökíteni a mozgást az egyes képkockákon” – nyilatkozta a fotográfus, Dan Tobin Smith. „A Broncolor vakuk villanási ideje ugyanis rendkívül rövid – a másodperc 8 ezred része –, s ezt semmilyen más márka nem képes megvalósítani. Ilyen sebesség mellett egyáltalán nem jelentkezik a képen elmosódás, még gyorsan mozgó tárgyak, például a pattogó labdák fotózásakor sem.”

„A sajátos esemény mozgalmassága persze új kihívás is volt” – folytatta Tobin Smith. „Bizonyos értelemben nem lehetett tudni, milyen lesz a végeredmény: biztos voltam a dolgomban, de csak akkor vált nyilvánvalóvá, mennyire különlegesek és lebilincselőek ezek a pillanatfelvételek, amikor már ténylegesen elkészültek.”

„A BRAVIA televíziók lényege a minél valósághűbb színek nagyobb skálájának megjelenítése. Felhasználóink sokkal többet látnak a valós eseményekből a képernyőn, és reklámjainknak is be kell tudni mutatni a valós színeket mozgás közben” – mondta Andreas Ditter, a Sony Europe televízió-üzletágának igazgatója. „Maga a televízió statikus dolog, csak a bemutatott tartalom az, ami élővé teszi. Éppen ezért számomra még inkább felkavaró élmény, hogy ilyen „gyengébb” technikájú módszerrel is képesek lehetünk illusztrálni a BRAVIA televíziók szupermodern technológiáját.”

Dan Tobin Smith pillanatképeinek minősége elsőként a Sony kreatív reklámügynökségének, a Fallon munkatársainak figyelmét vonta magára. „Nekünk az tetszett legjobban Dan munkáiban, hogy képes egy jelenetet rendkívül energikusan, ugyanakkor bámulatos eleganciával megragadni” – mondta Juan Cabral, a Fallon kreatív igazgatója.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés