Connect with us

technokrata

Első alkalommal nyílik Apple Center egy magyarországi bevásárló központban

Dotkom

Első alkalommal nyílik Apple Center egy magyarországi bevásárló központban

Több mint háromszorosára nőtt 2005-ben az Apple termékek otthoni felhasználóinak száma.

Az Apple számításai szerint 2004-ben Magyarországon csak minden tizedik Apple-vásárló volt otthoni felhasználó, míg a tavalyi évben már minden harmadik vásárló választott otthoni használatra Apple termékeket. Ennek a jelentős növekedésnek köszönhetően 2006. június 28-án, szerdán délelőtt 10 órakor nyitja kapuit a harmadik Apple Center Budapesten, a MOM Parkban. Ez az első alkalom, hogy egy bevásárló központ ad otthont egy Apple Centernek, valamint ez az első olyan Apple üzlet, mely vasárnap is nyitva tart. A bolt üzemeltetője a Starking Kft., amely már több mint tíz éve az Apple partnere. Az új üzlet bemutatóteremmel és szervizzel várja a rajongókat az otthoni felhasználóktól a professzionális szakemberekig.

Az Apple termékek értékesítési volumene több mint 100%-kal nőtt Magyarországon az elmúlt évben, ami jelentősen meghaladja az amúgy is igen dinamikus világviszonylatban mért növekedési ütemet. Ez az eredmény egyebek mellett annak a stratégiai döntésnek következménye, mely szerint az Apple már nem csak a professzionális felhasználókat célozza meg, hanem legújabb termékcsaládjával olyan szórakoztató központtá kíván válni a digitális életérzés kommunikálásával, mely az otthoni felhasználók életének is részévé válik. Az iPod 2001-es bevezetése és a digitális zenei világ meghódítása volt az első látványos lépés az otthoni felhasználók kegyeiért. Ezt követte a kényelmes és egyszerű használat érdekében távirányítóval is ellátott és esztétikai élménynek sem mindennapi iMac majd Mac Mini megjelenése, valamint az iLife ´06 digitális életstílus szoftver bevezetése.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés