Connect with us

technokrata

Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal

Dotkom

Korszerűsíti ügyfélszolgálatát a Sárga Angyal

mySAP CRM-re vált a Magyar Autóklub.

A CRM rendszerekről a közvélemény még mindig azt tartja, hogy a nagyvállalatok számára készült, drága megoldások. A valóság ezzel szemben az, hogy már a középvállalatok is egyre gyakrabban alkalmazzák azokat, és használatuknak sokkal inkább a szervezet felépítéséhez és a munkafolyamatokhoz, mintsem a gazdálkodásához van köze. Erre kiváló példa, hogy Magyarország egyik legismertebb társadalmi szervezete, a Magyar Autóklub is ebben az irányban korszerűsíti ügyfélszolgálati rendszerét.

A projekt lényege, hogy alapjaiban megújítsa a Magyar Autóklub ügyfélszolgálati rendszerét, annak működését – fejtette ki Fárizs Péter, a megbízást elnyerő HostLogic Kft. kereskedelmi és marketing igazgatója. A mindenki által jól ismert, 188-as számon hívható „Sárga Angyal” szolgálat nem csak a klubtagok igényeire, hívásaira válaszol, hanem számos gépjármű márka assistance szolgáltatását is ellátja az ország területén. Az összes bejövő hívás száma így már a legnagyobb hazai ügyfélszolgálatok forgalmával vetekszik. Az igények növekedése miatt mára az Autóklub kinőtte régebbi, egyedi fejlesztésű rendszerét.

A megújuláshoz – több más megoldás közül – a mySAP CRM 5.0 rendszerét választották. A technológia nem csak a call center funkcióit fedi le, hanem bevezetésre kerülnek az értékesítést támogató és a marketingmunkát automatizáló modulok is. A rendszer korszerűségét jól mutatja, hogy hazánkban ez az első mySAP CRM 5.0 bevezetés.

A bevezetés nem titkolt célja, hogy a Magyar Autóklub a tagság és assistance ügyfelei megnövekedett igényeit a megszokott magas szolgáltatási színvonal mellett elégíthesse ki.
Fontos megjegyeznünk – zárta szavait Fárizs Péter –, hogy bár a Magyar Autóklub egyesület, amely piaci szolgáltatásokat is nyújt és ennek bevételeiből fedezi működési költségeit, megközelítései, innovatív szemlélete a gazdasági vállalkozások és a társadalmi szervezetek számára egyaránt példaértékű lehet.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés