Az LCP kampányának elsődleges célja megkülönböztetni a szabályos körülmények között az országba kerülő termékeket, a bár legális csatornákon keresztül importált, de számtalan jogszabályt súlyosan sértő magatartással forgalmazott, bizonytalan eredetű és még bizonytalanabb garanciájú árucikkektől. Ezen termékek forgalmazói az okozott gazdasági károkon túl a fogyasztókat is félrevezetik, az így vásárolt készülékekhez ugyanis nem jár magyar nyelvű használati utasítás, nem jár az adott márkára jellemző terméktámogatás, és a szervizek szolgáltatása sem elérhető – olvasható az LCP közleményében.
A kampány részeként a vállalat az általa importált termék dobozán feltünteti a kampányt szimbolizáló “tiszta forrásból” logót és az LCP Systems hologramos matricáját. A társaság abban reménykedik, hogy ezek a kezdeményezések a piacon levő többi céget is arra ösztönzik majd, hogy a tiszta kereskedelem fenntartásáért a gyakorlatban is tegyenek lépéseket.