Connect with us

technokrata

Nyomul a Sony Ericsson a magyar piacon

Dotkom

Nyomul a Sony Ericsson a magyar piacon

A magyar mobilpiac stabilizálódni látszik: a tízmilliós előfizetői létszám átlépése után már jóval kisebb a növekedési ütem.

Ez természetesen a gyártók számára is új helyzetet jelent: a hazai ügyfelek is azokat a készülékeket keresik, amelyek alkalmasak az értéknövelt szolgáltatások igénybevételére, ezeket ráadásul hajlandók hamarabb, átlagosan másfél évente lecserélni. Az eddigi adatok alapján az első félévben 1,2 millió új mobiltelefont adnak el a gyártók a magyar piacon, ami éves szinten 2,6-2,8 millió értékesített darabot jelenthet – nyilatkozta Wágner Tibor, a Sony Ericsson kelet-közép-európai igazgatója. A cég biztosan őrzi második helyét a márkák közötti versenyben, sőt a becslések szerint a tavalyi 25 százalékról 27 százalékra tudta növelni piaci részesedését. Itthon egyébként a három legnagyobb gyártó, a piacvezető Nokia, a Sony Ericsson és a Samsung az összes eladott készülék 85 százalékát szállítja.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés