Connect with us

technokrata

Sikeresebb a Nintendo, mint a Sony

Dotkom

Sikeresebb a Nintendo, mint a Sony

A videojáték-piacon sikeresebbnek bizonyulnak a Nintendo új termékei, mint a Sony gépei.

A Nintendo Co. piaci értéke meghaladta a Sony Corp.-ét, és a társaság belépett a 10 legértékesebb japán nagyvállalatot felölelő exkluzív klubba egyebek között a Toyota, a Honda és a Canon mellé. A cég Wii videojáték-konzoljából háromszor többet adtak el az év eddig eltelt részében Japánban, mint a versenytársa PlayStation 3-jából, az USA-ban pedig kétszer több fogyott a Nintendo gépéből. Emellett a cég DS nevű kézi berendezéséből is többet vesznek a vevők, mint a Sony PlayStation Portable hordozható gépéből. Szakértők szerint mindez azt jelzi, hogy a Nintendo lassan visszaszerzi az elmúlt években a Sonyval szemben elvesztett részesedését a hagyományos konzolok piacán, miközben őrzi erős pozícióját a hordozhatókén.

A Sony ugyanakkor nem szerepel rosszul a tőzsdén. Az elmúlt két évben 67 százalékkal növelte piaci értékét, miközben a Nikkei index “csak” 57 százalékos bővülést tudott felmutatni. Csakhogy a Nintendónak ugyanezen időszakban négyszeresére nőtt az értéke. Ez utóbbiban az is szerepet játszott, hogy az elmúlt időszakban piacra dobott egy sereg könnyen játszható videojáték-szoftvert, amelyekkel sikerült kibővítenie a fogyasztók körét a fiúkon és a fiatal férfiakon túl a nőkre és az idősekre is.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés