A Magyar Telekom lehetővé tette a hívószámok országos elérését, továbbá ebben az évben több millió forint adománnyal támogatja az alapítványt.
Az Európai Bizottság 2007-ben határozatot fogadott el a 116-tal kezdődő hatjegyű telefonszámok társadalmilag hasznos célra történő egységes használatáról az unió tagországaiban. A cél az volt, hogy bizonyos, a társadalom számára fontos és hasznos szolgáltatások ugyanazon a hívószámon legyenek elérhetők, hasonlóan az egész Európában egységesen használt 112-es segélyhívó számhoz. Az unió a tagországokban működő nemzeti gyerektelefon-szolgálatok részére a 116 111-es hívószámot jelölte ki. A gyerektelefonok egységes szakmai elvárások alapján működő, 116 111 hívószámot használó jövőbeli hálózatának a Kék Vonal Gyermek- és Ifjúsági Telefonszolgálata az első tagja, és Európában Magyarország az első ország, amely a gyerektelefonok számára kijelölt harmonizált számot bevezeti.
A 116 000 hívószámot azzal a céllal jelölte ki az Európai Unió, hogy az eltűnt gyerekek, illetve az őket kereső felnőttek Európában egységesen hozzáférhető módon, egységes szakmai színvonalon kapjanak segítséget. A hívószámot eddig Görögországban vezették be és használják. A Kék Vonal “Megvagy? Eltűnt Gyerekek” szolgáltatása Európában másodikként lép be a kialakítandó hálózatba.
Mindkét hívószám az év minden napján, napi 24 órában ingyenesen hívható közvetlenül, előhívószám nélkül.
A Magyar Telekom az egész országban lehetővé tette a hívószámok elérését, továbbá ebben az évben több millió forint adománnyal támogatja az alapítvány célkitűzéseit.