Connect with us

technokrata

Az online-boltokból is viszik az LCD-tévéket

Dotkom

Az online-boltokból is viszik az LCD-tévéket

Egyre több magyar fogyasztó barátkozik meg az internetes LCD-tévé-vásárlással.

Magyarországon havonta 15 ezer LCD-tévét értékesítenek a boltok, s az eladások hónapról hónapra emelkednek – írja a Világgazdaság. A kereskedők egy részének csalódást okozott ugyanakkor, hogy a foci Eb nyomán nem pörgött fel még jobban a kereslet, miután a 2006-os vb jelentős lökést adott a piacnak. Ugyanakkor van olyan áruházlánc, az Euronics, amelynél januárban 35, februárban 80 százalékkal bővült az LCD-k eladása. Új jelenség a magyar piacon, hogy a vevők kezdenek megbarátkozni az internetes vásárlással: az Extreme Digital online-áruház tapasztalatai szerint az elmúlt időszakban minden hónapban 10-15 százalékkal több lapos tévét adtak el, mint a megelőző 30 napban.

Talán a magyar jövőt festi elénk az a tendencia, hogy a világ néhány nagy piacán, így például az Egyesült Államokban és Kínában az utóbbi időben visszaesett az LCD-tévék iránti kereslet. Az ennek nyomán kialakult időleges túlkínálatban csökkentek az árak és néhány nagy gyártó korlátozta termelését.

Idehaza tavaly esett jelentős mértékben az LCD-tévék ára, idén kisebb mértékű folyamatos süllyedés tapasztalható.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés