A versenyfeladat egy közepes vállalkozás internetes látogatottságának felfuttatása volt a Google AdWords programjával, a cég ehhez kétszáz dolláros keretet biztosított a csapatoknak – mondta el Peresztegi Zoltán igazgató. A Google 200 csapatra számított a versenyen, ezzel szemben 47 ország 1650 csapatának mintegy 8500 diákja küzdött egymással. A 150 legjobb csapatot a Google különleges algoritmusa rangsorolta, a legeredményesebb 10 csapatnál pedig egyetemi tanárokból álló zsűri döntött a végső sorrendről.
Az összetett verseny győztese a Nyugat-ausztráliai Egyetem csapata lett, amely egy perth-i falmászó terem kampányát vitte sikerre. Az európai, közel-keleti és afrikai régióban a Berni Egyetem csapata teljesített a legjobban, ők egy svájci utazási iroda forgalmát lendítették fel. Az amerikai régió győztese a Pennsylvaniai Állami Egyetem hallgatói voltak, akik egy Pennsylvaniával foglalkozó turisztikai weboldalra csábítottak új látogatókat. A magyar főiskola három csapattal indult a versenyben, a nyertesek egy pc-bérléssel foglalkozó és használt számítógépeket árusító kisvállalkozás kampányát készítették el az AdWordsre alapozva. A csapat látogatást nyert a Google londoni központjába.