Az elismerés értékét növeli, hogy ezen a gálán az MFactory Zrt. elsőként kapott díjat a kelet-közép-európai tartalomszolgáltatók közül.
A tartalomszolgáltatók iparági szövetsége évente rendezi meg Londonban a Mobile Content Awards gálát. A mobiloperátorok, emelt díjas és tartalomszolgáltatók nyolc kategóriában nevezhették termékeiket, amelyeket egy szakmai zsűri az előszelekció után díjra jelölt. Az MFactory két saját fejlesztésű termékével is bekerült a döntőbe: a Best advertising or marketing service campaign kategóriában a Mobile Scratch Card, a Best entertainment and/or information service mezőnyében pedig a vidUP+vidYOU.
A Mobile Scratch Card (MSC) a klasszikus kaparós sorsjegy mobiltelefonos változata. Az MSC játék (nyereményjáték, szerencsejáték) mellett marketingcélokra (termékpromóció, termékkel kapcsolatos közvélemény-kutatás, információgyűjtés felhasználói szokásokról) és adatbázisgyűjtésre is használható, ráadásul interaktív felhasználásra is lehetőséget ad. Az MSC felhasználóbarát termék, amely nem szokványos promóciókra ad lehetőséget, s ennek során könnyed, szórakoztató formában jut információhoz a szolgáltató és az ügyfél egyaránt.
Az MFactory Zrt. két évvel ezelőtt tudatos termékfejlesztésbe kezdett, amellyel a nemzetközi mobiltartalom-szolgáltatói versenybe kívánt beszállni versenyképes termékekkel. Ez a szakmailag rangos díj igazolja erőfeszítéseinket – mondta Malcsiner Péter, az MFactory Zrt. vezérigazgatója. nAz MFactory további díjra jelölt, saját fejlesztésű termékei:n vidUPA vidUP nemzetközileg is elismert videomegosztó és közösségépítő portál. A videofelvételek megosztásán túl a vidUP 11 csatornából álló mobil tévéadását választva éjjel-nappal folyamatosan nézhetők a legérdekesebb videók. A felhasználók több kategóriából (vicces, házi videók, állatos, film, sztárok, zene, reklám, rajzfilm, sport, extrém, erotika) válogathatnak, és a vidUPra feltöltött videók linkjei bármikor elküldhetők az ismerősöknek. Akik viszont nem akarják megosztani videóikat a nagyközönséggel, azok választhatják a nem publikus feltöltést, így csak azok férhetnek hozzá, akiket a feltöltő megjelöl.n vidYOUA vidYOU a közösségépítést célozza meg. A mai webes közösségi portálokon népszerű funkciók itt is megtalálhatók: levelezés és üzenetváltás, saját adatlap készítése, képek és videók feltöltése (ezek a felhasználó igénye szerint kikerülhetnek a vidUP-ra is), videoüzenetek küldése egymásnak, fórum, blogírás, chat, társkeresés. A vidYOU-t először februárban, a barcelonai 3G kiállításon mutatták be.
Az MFactory Zrt. a Magyar Telekom Nyrt. 92 százalékos és a MetaCom Holding nyolcszázalékos tulajdonában lévő vállalkozás.
Az MFactory Zrt. Kelet-Közép-Európa egyik vezető, bevételi forgalmát tekintve legnagyobb mobil multimédia- és megoldásszállító vállalata. A Magyar Telekomon belül felelős mind a t-zones, mind a web’n’walk portálok (a T-Mobile hivatalos portáljai) fejlesztéséért, üzemeltetéséért és tartalomellátásáért, az infoSMS és MMS tartalomszolgáltatásért, valamint az emelt díjas szolgáltatások aggregálásáért. Jelenleg közel húsz országban áll üzleti kapcsolatban vezető vállalatokkal.