Az árbevétel 10 százalékkal bővült. A cég 15 százalékkal több személyi számítógépet szállított a kereskedőknek, mint egy évvel korábban, ezen belül 33 százalékkal növekedtek a notebook-eladások. A hordozható gépek 2,42 milliárd dollárt hoztak a cégnek, ami a teljes árbevétel 57 százaléka. A kínai piacra 17, az európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) régió vevőihez 26 százalékkal jutott több Lenovo-komputer, mint egy évvel korábban. A hazai eladások az árbevétel 41 százalékát adták. Az amerikai kontinensen 4,8 százalékkal csökkentek a vállalat eladásai. A bruttó profitráta az egy évvel ezelőtti 14,8 százalékról 14,1-re zsugorodott, mivel erősödött a piaci verseny, az értékesítés eltolódott az olcsóbb számítógépek felé, illetve a pekingi olimpia támogatása megnövelte a társaság reklámkiadásait.