A tavaly novemberi kgfb-rohamban észlelték először az Aegon szakemberei, hogy az évi átlagnál nagyságrendekkel több ajánlatkérés webes kiszolgálása esetenként az elvártnál jóval lassabb válaszidőkkel szolgálja ki a partnereket. Az ilyen csúcsokban mért válaszidő az elvárt érték két-háromszorosát is elérhette. Mielőtt a lassú válaszidők esetleg üzleti veszteséget okozhattak volna az idei kampányidőszakban, a biztosító megkereste az Alvicom Kft.-t: tesztelje, és derítse ki az időnként előforduló zavarok okát. Az elvégzett terheléses teszteknek köszönhetően a megrendelő üzletkritikus webes alkalmazásait sikerült olyannyira felgyorsítani, hogy a biztosító a novemberi biztosítóváltási csúcsban is ki tudta szolgálni a díjkalkulációs kéréseket, úgy, hogy ehhez új hardvereszközök beszerzésére sem volt szükség – olvasható az informatikai társaság közleményében.