A GTS-Datanet 2009-ben is jelentős, akár hat százalékot is elérő árbevétel-növekedéssel számol, amelynek alapját a közép-európai régióban működő GTS leányvállalatok még hatékonyabb együttműködése képezi. A GTS jelenleg öt országban van jelen: Magyarország mellett Romániában, Lengyelországban, Csehországban és Szlovákiában.
A társaság nemrég kinevezett ügyvezető igazgatója, Pauer Pál a költséghatékonyságra alapozza az idei, a 2008-ashoz hasonlóra tervezett eredményt. Az új tulajdonos – amerikai pénzügyi befektetői csoport – más célirányt akar a GTS-Datanetnek, mint a korábbi, vagyis növekedni fog a regionalizáció. A tulajdonos azt is vizsgálja, hogy miként, milyen feltételekkel válhatna meg a lakossági üzletágától. A cégnek jelenleg 41 ezer ADSL lakossági ügyfele van, s ettől a körtől származik a cég bevételének 13 százaléka. A lakossági üzlet értékesítését a cég mindegyik érdekeltségénél megvizsgálja, vagyis nem csak Magyarországon, döntés tehát még nincs.
Az ügyvezető a mai tájékoztatón azt is kifejtette, hogy azért nem indultak önállóan a negyedik mobiltelefon szolgáltatási pályázaton, mert annak nincs realitása, hogy egy üzleti szolgáltatói modellre – amelyet a GTS épp most akar megerősíteni – mobilhálózatot építsenek ki, de az eseteleges nyertessel el tudnák képzelni az együttműködést.