A több mint kétszáz Magyarországról, Lengyelországból, Csehországból és az adriai régióból érkezett érdeklődő előtt Nelson arról számolt be, hogy a litográfiai megrendelések volumene és a nyereség folyamatosan csökken, ennek ellensúlyozására különböző módszereket javasolt. Tízéves tapasztalataira támaszkodva a változó adatok nyomtatásának bevezetését és az online megrendelőrendszer kiépítését szorgalmazta, amihez persze szükség van egy átfogó marketingstratégiára is. Ennek eredményeként a nyomtatási szolgáltatók vezethetik és koordinálhatják az egész projektet. A prezentációt a Canon imagePress 7000 készülékkel nyomtatott fényképalbumok és ismertetők, valamint az imagePress C1+ készülékkel készült, átlátszó fedőréteggel bevont kártyák bemutatása színesítette. A bécsi szeminárium a Canon által Európában elindított Essential Business Builder Program bevezető előadása volt, a tervek szerint Gerry Nelsont is meghívják a márka júniusi budapesti első digitálisnyomda-workshopjára.