A mobiltelefon térnyerésének köszönhetően ma már szinte mindenki elérhető ezen a csatornán, vélhetően ennek is szerepe volt abban, hogy továbbfejlesztették a webes tömeges sms szolgáltatást, amelynek révén rendkívül gyorsan, tehát hatékonyan lehet megszólítani egyszerre akár több száz ügyfelet. Ráadásul szinte százszázalékos az sms-ek olvasottsága, a címzettek ugyanis az sms-t minden alkalommal megnyitják. Az így elküldött üzenettel a feladó egyenes úton jut el a címzettig, miután minden számhoz egyetlen előfizető tartozik, aki személyesen olvassa majd el az üzenetet. Az sms-ek mostantól paraméterezhetőek, vagyis minden címzettet például nevén lehet nevezni, mindamellett bármilyen paramétert be lehet állítani. A hatékonyságot növeli, hogy a címzettek jelentős része azonnal elolvassa az sms-t, így annak küldője – például egy üzleti vállalkozás – akár órákon belül eredményt érhet el. (Természetes személynek csak hozzájáruló nyilatkozat birtokában lehet sms-t küldeni, amelynek megléte a szolgáltatást igénybe vevő felelőssége).
A tömeges sms szolgáltatás igénybevételével járó további előny, hogy a nagyszámú sms-t rövid időn belül lehet elküldeni az egyszerű webes felületről. A hatékonyság szempontjából szintén fontos az sms-küldés időzítésének lehetősége, s lehetőség van automatikus válaszüzenet küldésére, illetve a bejövő sms-ek fogadására a webes felületen.
A webes tömeges sms szolgáltatás ideális választás jelentős ügyfélkörrel vagy sok belső kollégával rendelkező vállalatok számára, amelyeknek tevékenységükből fakadóan fontos, hogy üzeneteiket gyorsan juttassák el nagyszámú címzetthez. Így tehát előnyös lehet az új megoldás a szolgáltató cégeknek, éttermeknek, puboknak, amelyek például egyes időszakokban sms-üzenetben “akciózva” csalogathatják ügyfeleiket asztalaikhoz, előnyös lehet a tömeges webes sms a márkaboltoknak és kereskedelmi cégeknek is, amelyek ennek révén értesíthetik ügyfélkörüket a legfrissebb akciójukról. A közintézmények, például a színházak is profitálhatnak a szolgáltatásból, mert például sms-ben tájékoztathatják az érdeklődőket a jegyvásárlás lehetőségéről. Az oktatási intézmények (például a nyelviskolák vagy az autós iskolák) pedig szintén sms-ben értesíthetik diákjaikat, illetve az érdeklődőket akcióikról. Az online webshopok vagy hírportálok számára is fontos csatorna lehet a tömeges webes sms szolgáltatás, mint ahogyan hasznos lehet a nagyobb vállalatok számára is a cégen belüli kapcsolattartás során, mert például azonnal értesíthetik kollégáikat egy megbeszélés időpontjáról vagy annak megváltozásáról.
Akik kedvet kaptak a szolgáltatáshoz, a T-Systems weboldalán maguk is kipróbálhatják azt. Az érdeklődők költség és kockázat nélkül ismerhetik meg az alkalmazást a belépéstől egészen a kiküldésig (ez utóbbi ténylegesen nem történik meg).