A. (LVMH) termékei kereskedelmére vonatkozó tiltást. A francia cég tulajdonában áll számos “exkluzív” parfüm és szépségipari termék márkája, a névadókon kívül például a Christian Dior, a Kenzo és a Givenchy. Az LVMH a termékeinek “szelektív forgalmazásáért” folytatott harc győzelmeként üdvözölte az ítéletet: a francia cég szerint rossz hatással van márkái értékére, ha az interneten is forgalmazzák őket. A cég nyilatkozata szerint “a döntés fontos lépés a jogellenes gyakorlat elleni harcban”.
A francia bíróság szerint több mint 1300 esetben sértették meg az eBay felhasználói a márkák eladására tavaly óta vonatkozó tiltást annak érvénybe lépése óta; ezek között voltak hamisítványok, de eredeti termékek is. Franciaország az egyetlen ország a világon, ahol a felhasználóknak nincs joguk arra, hogy eladják az általuk birtokolt termékeket – reagált a döntésre az eBay szóvivője. Az amerikai cég, amely Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban általában jobban számíthat a bíróságokra, aránytalannak tartja a büntetést, bár elismeri, hogy a bíróság számításba vehette az eBay törekvését, hogy betartsa a tiltást.