Az árbevétel több mint 19 százalékkal ugrott meg, ami főként a karácsonyi szezonban eladott sok pc-nek és az ezekkel együtt értékesített programoknak köszönhető. A Microsoft jól kihasználta, hogy a Windows 7 kiugróan sikeres a magánfogyasztók körében és ezzel egyidejűleg ügyesen titkolta, hogy a vállalatok érdeklődését egyelőre nem igazán keltette fel – értékelték a cég teljesítményét szakértők. A Windows-eladásokból származó bevétel 70 százalékkal, 6,9 milliárd dollárra ugrott, ami sokkal több az elemzők előrejelzéseinek hatmilliárdos átlagánál. Várakozások szerint a vállalatok kereslete idén növekedhet a program iránt, mivel számítástechnikai rendszereik hosszú távú támogatási szerződéseinek része a szoftverek frissítése, ami azt jelenti, hogy korábbi operációs rendszereikről áttérhetnek a Windows 7 használatára.
A Microsoft üzleti szoftverek értékesítésével foglalkozó divíziója – amely például az Office családot forgalmazza – 2,8 százalékkal kisebb árbevételt ért el, mint 2008 utolsó három hónapjában, hasonlóan az online szolgáltatások ágazatához, amelynek forgalma 4,6 százalékkal zsugorodott, mivel a cégek kevesebb internetes hirdetést adtak fel. A szórakoztató és eszközgyártó üzletág, amely az Xbox videojáték-konzolért is felel, szintén kisebb bevételt ért el. A Microsoft egy éve nem ad előrejelzéseket várható teljesítményére vonatkozóan, de megerősítette, hogy a 2010 júniusában végződő pénzügyi évben 26,5 milliárd dollárra várja üzemi költségeit.