A tévégyártók nagy reményeket fűznek az idei focivébé által támasztott kereslethez, szakértők szerint ugyanakkor az idén és jövőre inkább csak az új technológiákért rajongókra számíthatnak. Később a verseny erősödése és az árak esése miatt szélesedhet a vevőkör.
Az amerikai piacon, ahol elsők között dobják piacra ezeket a készülékeket, az átlagár az idén meghaladja az 1.770 dollárt, ám öt év múlva alig megy majd 800 dollár fölé.
Az elemzők egy része a háromdimenziós technológia hatását az iparág fejlődésére ahhoz hasonlítja, amit annak idején a fekete-fehér technológiáról a színesre való átmenet jelentett. Piackutatók szerint az új típusú készülékekből az idén világszerte több mint négymillió darab találhat gazdára, 2015-ben pedig már akár 80 millió – írta a Világgazdaság.3D-s tévéadás egyelőre nincs, így az első időben az erre a technológiára készült filmek és játékok nézhetők a készülékeken, ráadásul a mai technológia mellett csak speciális szemüveggel – jegyzi meg a lap, hozzátéve: vita van arról is, hogy ezekért a látóeszközökért kelljen-e külön fizetni.