A menedzser úgy látja, hogy a fogyasztói kereslet a világ minden piacán érezhetően helyreáll a válság után, de a legerősebb növekedés a feltörekvő országokban várható. Az Acer Kínában – ahol a piac egyharmadát birtokló Leonovo, a HP, a Dell és egy másik helyi cég, a Founder Technology után csak az ötödik a rangsorban – tíz százalékra akarja emelni részesedését idén, amivel feljönne a harmadik helyre. A cég tapasztalatai szerint a kínai vevők egyre igényesebbé válnak, hajlandók és képesek többet fizetni az erősebb számítógépekért. Emellett az ott elérhető 2-3 százalékos árrés nem sokkal rosszabb, mint a más ázsiai országokra jellemző négy százalék. Brazíliában öt százalékkal, 15-20 százalékra akarja növelni részesedését a cég, miközben Oroszországban és Indonéziában tartja domináns szerepet biztosító 35-40 százalékos súlyát.
Lanci elmondása szerint a fogyasztók manapság jellemzően két-három évente cserélik le gépüket, szemben a korábbi ötéves ciklussal. A PC-k divatcikkekké váltak, elvárás velük szemben, hogy házuk igényes anyagokból készüljön, illetve hogy akkumulátoraik hosszú üzemidőt biztosítsanak. Az Acer hat új okos mobiltelefonnal is meg akar jelenni a piacon – ezek a termékek 15-20 százalékos profitrátával értékesíthetők.
A vezérigazgató cáfolta azokat a piaci találgatásokat, miszerint vállalata a japán Toshiba PC-üzletágának felvásárlására készülne. Mint mondta, ez a divízió túl kicsi, csak néhány százalékponttal növelhetné az Acer világpiaci részesedését, amit organikus növekedéssel is elérhetnek. Az Acer részesedése a világ komputereladásaiból a 2008-as 11,7 százalékról 13,5-re nőtt 2009-ben.