Connect with us

technokrata

A partner üzleti igényeinek ismerete nélkül nem megy

Dotkom

A partner üzleti igényeinek ismerete nélkül nem megy

Az ügyfél iránti elhivatottság magasabb külföldön.

Éves konferenciáján értékelte az elmúlt évek tapasztalatait a Qualysoft Zrt. vezetése. Oros Péter, a Qualysoft Csoport nemzetközi vezérigazgatója szerint a siker kulcsa az ügyfelek üzleti igényeinek a megértése.

– Egy sikeres nemzetközi együttműködés tapasztalatait az egyik ismert biztosító példáján keresztül mutatta be. Milyen tényezők játszottak szerepet a sikerben?

– A legfontosabb sikertényező az ügyfél valós igényeinek megértése. A lényeg, hogy a partner üzleti elképzeléseit ismerjük meg, a technológiai oldal ilyen szempontból, bár nem elhanyagolható, mégiscsak másodlagos. Nagyon fontos sikertényező volt, hogy az ügyfelünk által lefedett térség szinte mindegyik országában jelen vagyunk. Amikor a biztosító egy új országban kezdett terjeszkedni, tudta, hogy hozzánk biztosan fordulhat segítségért. Nagyon hamar rájött a biztosító vezetése, hogy milyen biztonságos és hatékony, ha olyan informatikai céggel működnek együtt, amely azokban az országokban is tevékenykedik, ahol nekik leányvállalatuk van. Hiszen ismeri a helyi piacot, ismeri a lokális gazdasági törvényeket és gyorsabban képes adott feladatra szakértőket szállítani. A sikeres együttműködésnek a minőség, a lojalitás, a szavahihetőség és a technológiai rátermettség az alapja.

– Véleménye szerint a magyar cégekre jellemzőek ezek a tulajdonságok?

– Tény, hogy külföldön más az üzleti kultúra, mint idehaza. Az ügyfél iránti elhivatottság mintha magasabb lenne külföldön. Nehéz ezt jól megfogalmazni, de mintha a személyes motiváció, a személyes karrier és a cég iránti elkötelezettség más lenne külföldön, mint Magyarországon.

– Ön szerint melyek azok az előnyök ezen a téren, amelyekkel a Qualysoft rendelkezik?

– A Qualysoft nemcsak külföldön, hanem Magyarországon is képes hatékonyan, gyorsan szakembergárdát összeállítani, azokat menedzselni, tréningezni, képezni. Az említett biztosító esetében például technológiailag is átlátjuk partnerünk belső folyamatait, látjuk üzleti gondjaikat, föl tudjuk mérni, milyen nehézségeik vannak, tudjuk, hogyan lehet optimalizálni a folyamataikat, így ezekben a témákban tanácsadóként is képesek vagyunk segíteni az ügyfeleinknek.

– Bár az előadásában nem említette, tudtommal gőzerővel tanulmányozzák az intelligens mérőrendszerek magyarországi lehetőségeit.

– Energiaszolgáltató cégek is tartoznak az ügyfeleink közé, van gáz- és áramszolgáltató partnerünk is, úgyhogy látjuk a problémákat. Tanulmányozzuk a téma szabályozását, hogy ne csak technológiai oldalról legyünk tisztában az intelligens mérőórák alkalmazásának lehetőségeivel. Van egy-két ország Európában, ahol előrehaladott stádiumban vannak ezen a területen, s nem csupán technológiailag oldották meg a problémákat, hanem a kinyerhető információkat tudják értelmezni, felhasználni is. Ezen a területen nagyon nagy lehetőségeket látok.

– A konferencián bemutatták a közelmúlt fejlesztéseit. Ezek iránt milyen az érdeklődés?

– A hatékony dokumentum-előállítás, a folyamatoptimalizálás és a staffing mellett bemutattuk az agilis projekt managementet és más innovatív megoldásainkat is. Ez utóbbiak közül az Új Magyarország fejlesztési terv támogatását is élvező intelligens és automatizált dokumentum-előállításra, illetve azok webes keresésére alkalmas Docfinitó!-t és Content Crusiert, valamint az RCIF – tartalomvarázsló – projekteket mutattuk be az ügyfeleknek. Komoly érdeklődést mutattak, különösen a fő célcsoportunk, a banki és biztosítási szegmens, valamint az államigazgatás képviselői.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés