A megoldás, amely öt Cisco TelePresence egységet tartalmaz, valósághű élményt nyújtó konferenciákat biztosít a SWIFT-nek, csökkenti az utazási költségeket és támogatja a cég környezetbarát üzleti gyakorlatát. Az egységek a SWIFT-nek azon a saját, a működéséhez alapvető fontosságú gerinchálózatán keresztül csatlakoznak majd, amely napi 24 órában lehetővé teszi a felhasználóknak a biztonságos, megbízható, automatizált, egységes pénzügyi információcserét.
A szerződés a berendezések és a szoftver támogatásához szükségszerűvé teszi öt rendszer kiépítését. Ezenkívül a BT különböző teljes körű üzemeltetési szolgáltatásokat biztosít majd – pl. a OneCare Plus vagy a Concierge szolgáltatást -, amelybe beletartozik a napi 24 órás folyamatos helpdesk-támogatás és helyszíni karbantartás, a proaktív rendszerfelügyelet és a táv-diagnosztika.