Kétszázmillió felhasználója volt a tavalyi év utolsó napján a Qzone kínai közösségi oldalnak, és egy hónap alatt 150 millió tett közzé valamilyen hozzászólást vagy képet az oldalon, derül ki a Tencent jelentéséből. Mivel a Facebook-nak összesen 175 millió felhasználója van, a Myspace-nek pedig ennél kevesebb, ez elvileg azt jelenti, hogy a Qzone a világ legnagyobb közösségi oldala.
A felmérés megbízhatóságát azonban kétségbe vonja, hogy a Qzone a beszámolót közzétevő Tencent tulajdona. A comScore napi látogatottságot mérő felmérésében például a Facebook megelőzi a Qzone-t, a Myspace-nél viszont az amerikai felmérés szerint is többen voltak kíváncsiak naponta a kínai közösségi oldalra. Ugyanakkor egy független látogatottság mérő cég a Netcraft jelentéséből az derül ki, hogy a kínai közösségi oldalon található blogok száma több mint húszmillió, ami magasabb, mint világ bármelyik hasonló tartalmakat közzétevő oldalán található internetes naplók száma.
A Qzone mellett a világ harmadik legnagyobb azonnali üzenetküldést lehetővé tevő szolgáltatását, a QQ-t is üzemeltető Tencent ráadásul a szolgáltatásainak bővítését tervezi. A cég egy hónapja indította el a kínai közösségi oldal nemzetközi változatát és van egy elsősorban egyetemistákat és gimnazistákat megcélzó szociális hálózata is, aminek jelenleg húszmillió regisztrált tagja van annak ellenére, hogy csak béta fázisban működik. Elképzelhető, hogy a Qzone jelenleg nem a világ legnagyobb közösségi oldala, de szinte biztos, hogy hamarosan az lesz.