Az orosz felhasználók töltik el a legtöbb időt a közösségi site-okon, átlagosan 6,6 órát miközben átlagosan 1307 oldalletöltést generálnak. A képzeletbeli ranglista második fokán a brazilok állnak, 6,3 óra eltöltött idővel, őket követik a kanadaiak 5,6, majd a Puerto Ricóiak 5,3, és végül a spanyolok szintén 5,3 óra eltöltött idővel.
A közösségi oldalak látogatása nem csak a fejlett országok internetezőire jellemző online időeltöltés, hanem az olyan fejlődő országok felhasználói is mint például Oroszország – közölte Mike Read a comScore Europe igazgatója. Majd hozzátette: egy olyan óriási országban, mint Oroszország a közösségi oldalak összekötik az egymástól távol élő barátokat, rokonokat. A lelkes felhasználók pedig nagyon jó lehetőségeket kínálnak a hirdetők és a piacszerzésre vállalkozók számára.
Az áprilisban 31,9 milliónyi orosz internetező közül 18,9 milliónyian legalább egy közösségi oldalt látogattak meg, ez a teljes internetezők 59 százalékát jelenti. A legtöbbször látogatott site a Vkontakte.ru (7,8 millió egyedi látogató) volt, őt követte a Mail.ru – My World 6,3 millió egyedi látogatóval, a világszerte több mint 200 millió felhasználót magáénak tudható Facebook csak a 6-ik helyet tudta megszerezni 616 ezer látogatóval.