Connect with us

technokrata

A víruskampány öt és félszeres látogatószámot hozott a MINI-nek

Dotkom

A víruskampány öt és félszeres látogatószámot hozott a MINI-nek

A BMW Magyarország a MINI Cooper S modell népszerűsítésére vírusfilmet rendelt az Arcus Interactive Group-tól. A film a múlt hónap végéig MINI-hez méltó gyorsasággal terjedt. “Valaki tud rólad egyet és mást” című e-mailek riogatták a rossz lelkiismeretűeket a célszámokat sokszorosan túlteljesítő kampányban.

2008 decembere során összesen közel 31 ezer e-mailezőhöz jutott el a “Netuddki” címről küldött levél, amely közli, hogy “egy barátod mesélt rólad néhány cifra dolgot”. A levélben szereplő linkre kattintva “olyat látsz majd, amit még te magad se hittél volna magadról” – üzente a levél.

A linken található videóban neveden szólítanak, és felidézik a jelened egy-két kényes részletét. Néhány provokáló kijelentés (és a MINI márkaelőnyök titokzatos említése) után felhívják a figyelmedet arra, hogy ideje végre bevállalnod “valamit, ami valódi, és a tiéd”. Ezután a MINI-kampány fogadóoldalára érkezel, és megkönnyebbülten továbbküldheted a videót, hogy barátaid is találkozhassanak az élménnyel.

Az Arcus Interactive Group kreatív csapata a koncepció részletes kidolgozásán túl a forgatókönyv megírását, a “bennfenntes” szereplő kiválasztását, a perszonalizált film megrendezését, és flash utómunkát is vállalt a népszerűvé vált film elkészítésében.

A fórumokon, ahol a vírusfilmről és az autóról szóló beszélgetések is elindultak, mindkét témában érkeztek lelkes visszajelzések, és a tervezettet jóval meghaladta a látogatószám: a www.simanvallalom.hu weboldal öt és félszeres látogatószámot ért el, a néhány napos aktív terjesztési időszak után a látogatószám folyamatosan magas maradt.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés