Connect with us

technokrata

A Yahoo volt a legnagyobb reklámfelület 2008-ban

Dotkom

A Yahoo volt a legnagyobb reklámfelület 2008-ban

A ComScore piackutató cég egy felmérésben a 2008-as év legjeire volt kíváncsi, többek közt a húsz leggyorsabban növekvő oldalra, a tíz legnagyobb reklámozó oldalra, és a tíz legnagyobb hirdetési felületére.

A 2008-as év folyamán csak az Egyesült Államokban 4,5 billió online reklámot értékesítettek. Ez azt jelenti, hogy több mint 2 000 internetes hirdetés jut egy amerikaira havonta. Ez a szám az év folyamán egy kicsit visszaesett, mert a hirdetési felületet kínáló oldalak fel akarták tornázni a CPM-et (Cost Per Thousand Page Impressions – ezer oldalletöltés után fizetendő összeg).

Az online reklámfelületek tízes toplistájába csak két olyan oldalnak sikerült bejutnia, melyek egyben a húszas leggyorsabban növekvő oldalba is beletartoznak. Ez a két honlap a Facebook közösségi oldal (4.-ik hely), és a Glam Media (9.-ik hely) sikerült – adta hírül a Techcrunch informatikai híroldal.

Reklámok oldalletöltési száma, Top10 2008

1.                  Yahoo (37.1 milliárd)

2.                  Fox Interactive Media (34.9 milliárd)

3.                  AOL (18.2 milliárd)

4.                  Facebook (13.7 milliárd)

5.                  Microsoft (13.4 milliárd)

6.                  Google (4.1 milliárd)

7.                  eBay (2.7 milliárd)

8.                  Viacom Digital (2.2 milliárd)

9.                  Glam Media (2.1 milliárd)

10.              United Online (1.8 milliárd)



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés