Connect with us

technokrata

Avaya Aura: egyszerűbb és olcsóbb

Dotkom

Avaya Aura: egyszerűbb és olcsóbb

Az Avaya bemutatta Virtualizált Egységes Kommunikációs Megoldását.

Az Avaya Aura új megoldást kínál a maximálisan 2400 főt foglalkoztató vállalatok számára: az elsők között biztosít virtualizált technológiát annak érdekében, hogy egyszerűsítsék a valós idejű kommunikációt, miközben csökkentik a felhasznált teljesítményigényt és a szükséges eszközök számát.

Az egységes kommunikációt és a dolgozók együttműködését támogató megoldások egyre fontosabbak a közepes méretű vállalatok számára. Az Avaya Aura a középvállalatok számára egy egy-szerveres, egységes kommunikációs megoldást kínáló rendszert biztosít. A megoldás akár már 100 fős vállalat esetében is alkalmazható és egészen 2400 felhasználóig használható, akár 250 különböző helyszínen. Az új megoldás egyszerűbb, költséghatékonyabb működést kínál, valamint könnyebb hozzáférést biztosít a kontakt centerekhez.

Az Avaya Aura középvállalatok számára kifejlesztett alkalmazása az az iparágban elsők között nyújt szabvány-alapú virtualizációs technológiát a valós idejű kommunikációhoz. A virtualizáció, mely célszoftver használatával egyetlen hardveren több alkalmazás egyidejű futtatását teszi lehetővé, az Avaya számára egy központi fejlesztési irány, erre lesznek telepítve a jövőbeli alkalmazások is.

Az Avaya Aura System Platform egyedülálló, valós idejű virtualizációs technológia, mely a meglévő Avaya Communication Manager, a Voice Messaging, a SIP Enablement Services, az Application Enablement Services, a Utility Services és a Media Services alkalmazások egyszerveres telepítését teszi lehetővé.

A felhasználók egyúttal az Avaya Contact Center Express (CCE) alkalmazáshoz is könnyedén hozzáférhetnek, amely egy többcsatornás kontakt center megoldás középvállalatok számára, kifinomult ügyfélszolgálati funkciókkal és alkalmazások egész sorával, beleértve sz ügyintézők munkáját segítő egységes grafikus alkalmazást, továbbfejleszett multimédiás eszközöket és integrációt a CRM szoftverhez, ami a Microsoft Dynamics CRM-et is magában foglalja. Az Avaya Aura középvállalati megoldása novembertől lesz elérhető világszerte.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés