A három legnagyobb mértékben változott oldaltípus az adózással kapcsolatos site-ok, az utazási oldalak, és az állásportálok. Mivel az Egyesült Államokban elkezdődött az adóbevallási szezon, ezért ilyenkor mindig jóval többen látogatják a kormányzati oldalakat. Az év első hónapjában, közel 90 milliónyian látogatták ezeket az oldalakat, ez 11 százalékos növekedést jelent 2008 decemberéhez képest. A látogatók főleg az adózással, a munkanélküli segéllyel, az új elnöki adminisztrációval kapcsolatos információk iránt érdeklődtek.
A különböző oldalak adózással kapcsolatos rovatait, az év első hónapjában 24 millióan olvasták, míg tavaly decemberben 8,9 millióan, ami 176 százalékos látogatás-növekedést jelent. A második helyen az utazással kapcsolatos site-ok állnak, 2008 utolsó hónapjában ezeket az oldalakat 8,9 millióan látogatták, míg januárban 13 millióan, ami 46 százalékos növekedést jelent.
Az álláskereső portálokat januárban rekordmennyiségű felhasználó kereste fel, összesen 26,7 millió, míg tavaly decemberben ez szám 18,8 millió fő volt, ami azt jelenti, hogy egy hónap alatt 42 százalékkal többen érdeklődtek munka után – adta hírül a comScore.