Connect with us

technokrata

Felsőtest, mint reklámfelület

Dotkom

Felsőtest, mint reklámfelület

A test, mint reklámfelület már régóta jelen van, de az ilyen hirdetéseket főleg profi sportolókon lehetett eddig csak látni. Jason Sandler bármelyik cégnek hordja a pólóját egy napig, a tarifája pedig messze elmarad egy profi reklámhirdetés árától.

A 26 éves amerikai Jason Sandler a felsőtestét árulja a cégeknek és vállalatoknak, bárkinek hordja a pólóját, akit érdekel ez a nem mindennapi reklámfelület, és fizet is érte. A díjszabás a naptári napokkal növekszik, tehát az év első napja 1 dollár, míg december 31.-e 365 dollár. Az alku részeként a kijelölt napokon Sandler az adott vállalat pólójában megy fel a Twitter-re, Flickr-re és a Youtube-ra, ahol webkamerán keresztül tekinthetik meg az emberek. Sandler egyéb tevékenységeihez, például a sportoláshoz is az adott nap pólóját hordja.

A kezdeményezést Sandler a blogján tette először közzé, aminek az “I Wear Your Shirt” (hordom a pólód) nevet adta. Amióta novemberben belefogott ebbe az üzletbe, azóta 239 napot adott el, a továbbiakban arra számít, hogy márciusig az év összes napját sikerül értékesítenie, aminek a végösszege 66 795 dollár lesz – adta hírül a NyTimes.

Eddigi az online kiskereskedőt a Zappost és a Prudential and Lifelock ingatlan és biztosító céget reklámozta. Egyelőre még csak 1 000-2 000 ember nézi meg naponta a UStream.tv adását, ahol mellesleg az új pólójáról beszélget az emberekkel. Sandler a számok ellenére derűlátó: “Húsz, vagy akár 300 dollár nevetségesen alacsony ár egynapi reklámért.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés