Connect with us

technokrata

Frost & Sullivan elismerés az Aastra Technologies-nak a kiváló növekedési stratégiáért

Frost & Sullivan elismerés az Aastra Technologies-nak a kiváló növekedési stratégiáért

Dotkom

Frost & Sullivan elismerés az Aastra Technologies-nak a kiváló növekedési stratégiáért

A Frost & Sullivan 2008-ban az Aastra Technologies Ltd.-nek – az innovatív vállalati kommunikációs termékeket és alkalmazásokat fejlesztő és szállító cégnek – ítélte a kiváló növekedési stratégiáért járó díjat a nagyvállalati kommunikációs eszközök európai piacán.

A felvásárlásokon alapuló, idegen tőkét nem igénylő, dinamikus stratégiája a vállalatot – amely a nagyvállalati kommunikációs eszközök globális piacán is meghatározó szereplő – rövid idő alatt az európai távközlési piac legnagyobb szereplői közé emelte. Amíg legtöbb versenytársa jelenleg nehézségekkel küzd, addig az Aastra már közel egy évtizede folyamatosan nyereségesen zár.

“A vállalat korábbi felvásárlásai is jól tükrözik a következetes növekedési stratégiát, valamint azt, hogy teljes mértékben a nagyvállalati kommunikációra összpontosít a cég” – mondta Dorota Oviedo, a Frost & Sullivan kutatási elemzője. “Nagyon fontos tényező, hogy minden új felvásárlás tovább bővítette a technológiai szakértelmet, a termékkínálatot, a terjesztési hálózatot és a földrajzi jelenlétet” – tette hozzá Dorota Oviedo.

Az Ericsson nagyvállalati kommunikációval foglalkozó üzletága, az Aastra legújabb és legnagyobb felvásárlása, amely a mobilitást segítő nagyvállalati megoldásokkal egészíti ki a cég termékkínálatát. Ez a felvásárlás mindemellett az Aastra európai jelenlétének megerősítését segíti, hiszen a vállalat földrajzi terjeszkedését szolgálja azzal, hogy új csatornákat nyit meg a fejlődő piacok irányába. Az elmúlt időszakban az Aastra ügyfélbázisa jelentősen bővült Európában és a világ többi részén egyaránt, különösen a kelet-európai, a közel-keleti, az afrikai, az ázsiai és csendes-óceáni (beleértve Ausztráliát és Új-Zélandot), valamint a dél- és észak-amerikai piacokon. 

“A felvásárlás további lehetőségeket nyit meg a vállalat számára az IP-alapú kommunikációs kiszolgálók, az egységes kommunikációs alkalmazások és az integrált mobilitás terén a One Phone (egy telefonos) koncepció keretében” – magyarázta Oviedo.

“Annak érdekében, hogy a nagyvállalati szegmensben is erősítse pozícióját, a cég elindította ambiciózus új termékét, az Aastra 5000 csomagot. Ez a nyílt szabványokon alapuló IP-telefonszoftver a több telephelyen működő hálózatokkal rendelkező nagyvállalatokat célozza meg elsősorban” – folytatta Oviedo. “Az Aastra 5000 a NeXspan-telepítéssel rendelkező ügyfélbázis áttérését is lehetővé teszi, így az új termék az MX-ONE platformmal együtt terjeszti ki a cég ügyfélbázisát a nagyvállalatokra” – magyarázta a Frost & Sullivan kutatási elemzője.

Az Aastra az utóbbi három év alatt másodszor nyerte el a Frost & Sullivan díját. “Az ehhez hasonló elismerések bizonyítják dinamikusan növekvő szervezetünk sikerét. Cégünk elkötelezett az iránt, hogy innovatív, egyben rugalmas távközlési technológiákkal, integrált mobilitási megoldásokkal és nyílt szabványokkal támogassa a vállalatokat” – nyilatkozta Tony Shen, az Aastra Ltd., elnök-vezérigazgatója.



Szólj hozzá!

Dotkom

Frost & Sullivan elismerés az Aastra Technologies-nak a kiváló növekedési stratégiáért

A Frost & Sullivan 2008-ban az Aastra Technologies Ltd.-nek – az innovatív vállalati kommunikációs termékeket és alkalmazásokat fejlesztő és szállító cégnek – ítélte a kiváló növekedési stratégiáért járó díjat a nagyvállalati kommunikációs eszközök európai piacán.

A felvásárlásokon alapuló, idegen tőkét nem igénylő, dinamikus stratégiája a vállalatot – amely a nagyvállalati kommunikációs eszközök globális piacán is meghatározó szereplő – rövid idő alatt az európai távközlési piac legnagyobb szereplői közé emelte. Amíg legtöbb versenytársa jelenleg nehézségekkel küzd, addig az Aastra már közel egy évtizede folyamatosan nyereségesen zár.

“A vállalat korábbi felvásárlásai is jól tükrözik a következetes növekedési stratégiát, valamint azt, hogy teljes mértékben a nagyvállalati kommunikációra összpontosít a cég” – mondta Dorota Oviedo, a Frost & Sullivan kutatási elemzője. “Nagyon fontos tényező, hogy minden új felvásárlás tovább bővítette a technológiai szakértelmet, a termékkínálatot, a terjesztési hálózatot és a földrajzi jelenlétet” – tette hozzá Dorota Oviedo.

Az Ericsson nagyvállalati kommunikációval foglalkozó üzletága, az Aastra legújabb és legnagyobb felvásárlása, amely a mobilitást segítő nagyvállalati megoldásokkal egészíti ki a cég termékkínálatát. Ez a felvásárlás mindemellett az Aastra európai jelenlétének megerősítését segíti, hiszen a vállalat földrajzi terjeszkedését szolgálja azzal, hogy új csatornákat nyit meg a fejlődő piacok irányába. Az elmúlt időszakban az Aastra ügyfélbázisa jelentősen bővült Európában és a világ többi részén egyaránt, különösen a kelet-európai, a közel-keleti, az afrikai, az ázsiai és csendes-óceáni (beleértve Ausztráliát és Új-Zélandot), valamint a dél- és észak-amerikai piacokon. 

“A felvásárlás további lehetőségeket nyit meg a vállalat számára az IP-alapú kommunikációs kiszolgálók, az egységes kommunikációs alkalmazások és az integrált mobilitás terén a One Phone (egy telefonos) koncepció keretében” – magyarázta Oviedo.

“Annak érdekében, hogy a nagyvállalati szegmensben is erősítse pozícióját, a cég elindította ambiciózus új termékét, az Aastra 5000 csomagot. Ez a nyílt szabványokon alapuló IP-telefonszoftver a több telephelyen működő hálózatokkal rendelkező nagyvállalatokat célozza meg elsősorban” – folytatta Oviedo. “Az Aastra 5000 a NeXspan-telepítéssel rendelkező ügyfélbázis áttérését is lehetővé teszi, így az új termék az MX-ONE platformmal együtt terjeszti ki a cég ügyfélbázisát a nagyvállalatokra” – magyarázta a Frost & Sullivan kutatási elemzője.

Az Aastra az utóbbi három év alatt másodszor nyerte el a Frost & Sullivan díját. “Az ehhez hasonló elismerések bizonyítják dinamikusan növekvő szervezetünk sikerét. Cégünk elkötelezett az iránt, hogy innovatív, egyben rugalmas távközlési technológiákkal, integrált mobilitási megoldásokkal és nyílt szabványokkal támogassa a vállalatokat” – nyilatkozta Tony Shen, az Aastra Ltd., elnök-vezérigazgatója.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés