Connect with us

technokrata

Megalakult az IAB Magyarország

Dotkom

Megalakult az IAB Magyarország

Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) nevű szakmai szervezet 19. tagjaként megalakult az IAB Magyarország, melyet a Magyar Reklámszövetség képvisel hazánkban.

Az IAB Europe célkitűzése, hogy segítse az interaktív és digitális média és marketing növekedését. Alain Heureux, az IAB Europe elnöke és ügyvezetője üdvözli a tagok gyarapodását: “Az online költés további növekedéséhez fontos, hogy az IAB Europe folytassa az interaktív marketing népszerűsítését. IAB Magyarország megalakulása fontos lépés és biztosítja, hogy képviselni tudjuk az egész régió és különösen a gyorsan fejlődő Közép-Kelet Európai országok hirdetőinek és online marketing szakembereinek érdekképviseletét. Célunk, hogy digitális nagykövetségeket alapítsunk minden európai országban, biztosítva, hogy a médiát, hirdetőket és online szakembereket ellássuk termékekkel és szolgáltatásokkal, nyitott kaput biztosítunk számukra, ahol kapcsolatba kerülhetnek velünk. További országok követik Magyarországot a régióban, biztosítva, hogy a teljes térséget lefedjük 2009 végéig.”

Novák Péter, az IAB Magyarország elnöke, a Magyar Reklámszövetség alelnöke hozzátette: “Megtiszteltetés számunkra, hogy az IAB Europe tagjai közé kerültünk. Az online hirdetési piac, mely 2008-ban a reklámpiac 10%-át teszi ki a maga 19 milliárd forintjával,  Magyarországon gyorsabban növekszik, mint a hagyományos média. Az IAB Europe segítségével célunk a növekedés további biztosítása.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés