A BMW terméknavigátor segítségével a vásárlók testre szabhatják leendő autójukat, majd egy azonnal legenerált videón kívül-belül meg is nézhetik. Ha az ügyfél elégedett, kinyomtathatja, elküldheti e-mailen, vagy pendrive-ra mentheti megvásárolni kívánt autója beállításait. Az még nem teljesen tisztázott, mikor lesz a szoftver széles körben elérhető, de az alábbi videó jól szemlélteti, mennyire ígéretesnek néz ki: #cod1#
A Microsoft Surface számítógép felhasználói bázisa lassacskán növekszik, mivel luxusként tekintenek rá a cégek, a Microsoft pedig azon tanakodik, vajon otthoni felhasználói változatot készítsen-e belőle, igaz az ára igencsak borsos lenne, 1500 dollár körül mozognak egyes iparági értesülések szerint.
A Microsoft Surface egy olyan multi-touch termék, melynek segítségével digitális tartalmakat módosíthatunk kezünk mozgásával, vagy akár valamilyen tárgy segítségével is. A terméket a redmond-i székhelyű cég 2007. május 29-én jelentette be a D5 konferencián. A cég arra számít, hogy vendéglátóipari egységek, éttermek, hotelek, kiskereskedők, de akár még a hadsereg is tudja alkalmazni. A Surface-t idén április 17-én kezdték el forgalmazni az Egyesült Államokban. A fejlesztés feltűnt többek között a CBS tévécsatorna hálózat CSI: Miami helyszínelők sorozatban, az MSNBC elnökválasztási riportjában, valamint a Disneylandekben is alkalmazzák, de számos hotel és kaszinó is előszeretettel használja.
A kereskedelmi forgalomban megtalálható készülék ára 12500 dollár, míg egy fejlesztői Surface már 15 ezer dollárba kerül, igaz ehhez már tartozik fejlesztői egység, öt szék és háttértámogatás. A cég tervei szerint 2010-re a kereskedelmi forgalomba kerülő készülék árát szeretnék elérhetőbbé tenni.