Connect with us
Hirdetés

technokrata

Minden második netező Youtube-ot néz munkahelyén

Dotkom

Minden második netező Youtube-ot néz munkahelyén

A Youtube felhasználók 65 százaléka nézi munkaidőben (délelőtt 9-túl délután 5-ig) a kedvenc videóit – derült ki a Nielsen felméréséből.

Hétvégén a portált látogatók száma a felére csökken. Hétvégén este 11 és reggel 6 óra között nézik a legkevesebben a portálon a videókat. A kimutatás szerint októberben az oldalon nyolcmilliárd oldalletöltés volt és 82 millió egyedi felhasználó. A csúcs azonban szeptemberben volt.

Szeptemberről októberre az összes látogatottság tekintetében három százalékkal esett vissza a havi oldalletöltés egy százalékkal, míg az egy főre jutó oldalletöltés négy százalékkal. A látogatók egyenként körülbelül 172 percnyi videót néztek októberben, ami tíz százalékkal több, mint az előző hónapban volt.

A visszaesés azzal magyarázható, hogy az internetet egyre inkább lepik el a videómegosztó oldalak, így a piac egyre színesebb és versenyszerűbb lesz. Ez igaz a hirdetésekre is. A Youtubenak ez a visszaesés egyenlőre még nem okoz fejtörést, de a jövőben még az is előfordulhat, hogy egy versenyképes rivális oldallal kell számolnia.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés