Connect with us

technokrata

Online boltok oldalain lógnak a brit anyák

Dotkom

Online boltok oldalain lógnak a brit anyák

A comScore egy új tanulmánya szerint a 25 és 24 év közötti nők, akik gyerekekkel élnek egy háztartásban, nagyobb eséllyel látogatnak kiskereskedelmi honlapokat, mint a többi internetező.

A tanulmány szerint 4,6 millió anyuka volt online júniusban, és átlagosan 26,7 órát töltenek böngészéssel, 52,6 alkalommal. Ez nagyjából összhangban van a brit netezők szokásaival, akik 27,3 órát töltenek online, 53,1 alkalommal. Ugyanakkor, a legnépszerűbb oldalak elemzéséből kiderült, a kereskedelmi oldalak felülreprezentáltak az édesanyák körében.

Az illatszerboltokat 30 százalékkal többet látogatták, a Gyerek-Szórakozás témájú oldalakat 28 százalékkal többen, házhozszállításra szakosodott szájtokat 26 százalékkal gyakrabban, Élelmiszer és Kiskereskedelem témájú oldalakat 19 százalékkal többet látogattak. “Az édesanyák nem elég, hogy több időt töltenek kereskedelmi oldalakon, de gyakran ők kezelik a családi kasszát is” – mondta el Mike Read, a comScore Europe alelnöke.

“Erős jelenlétük nyilvánvaló teszi, hogy fontos vásárlói szegmenst képviselnek, ami nagyon fontossá teszi őket a kereskedők számára” -tette hozzá Read. A 4,6 millió online édesanyából 3,6 millió látogatott meg valamilyen online kiskereskedelmi oldalt, azaz 77 százalékuk. A legnépszerűbb ilyen oldal az Amazon Sites volt, 1,5 millió látogatóval, amit a Home Retail Group Property követett 970 ezer, majd a Tesco Stores, 700 ezer fővel, derült ki a comScore sajtóközleményéből.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés