Az Acer Customer Care (Ügyfélgondozási) stratégia szerves részeként – mely azért lett kifejlesztve, hogy a vállalat kapcsolatát erősítse vásárlóival – az új elosztó központ célja az, hogy EMEA szinten hozzájáruljon a cég Ügyfélkapcsolat kezelésének fejlődéséhez.
A beruházás egyik oka az Acer piaci részesedésének növekedése a Közép- és Kelet-Európai országokban. Az Acer teljes befektetése ebbe a projektbe várhatóan több mint 3 millió euró lesz. Ezenfelül, földrajzi elhelyezkedése miatt az Alsó-Sziléziai régióban, az új központ jobb ügyfélszolgálatot lesz képes nyújtani a teljes EMEA régió számára.
A projekt jelentős befektetés épület méret és személyzeti szempontból is. A ProLogis-tól, mely elosztó központok bérbeadásának területén nemzetközi szinten is vezető cég, bérelt 20.000 négyzetméternyi területen több mint 200 alkalmazott fog dolgozni – többségüket már 2009 novemberében állományba veszi a cég. Az új elosztó központ 2009 végére lesz teljesen működőképes, míg az egyszerű gyártás (light manufacturing) a tervek szerint 2010 második negyedévében indulhat el.