A Frontline Partnership együttműködés részeként a két vállalat együtt további 180 millió dollárt fektet kutatásfejlesztésbe, szolgáltatásokba, termékfejlesztésbe, illetve közös marketing és értékesítési tevékenységbe.
A jövőben kifejlesztett végponttól végpontig tartó megoldások magukban foglalják majd a szoftvereket, a hardvereket, a hálózati megoldásokat és a szolgáltatások is, amelyek segítségével modernebbé válik a hang-, videó- és szöveges üzenetek küldése, illetve a kiszolgáló eszközök is, így a felhasználók csökkenthetik az üzleti utazásra, a telekommunikációra és az informatikai infrastruktúra működtetésére fordított költségeiket.
A Forrester Research kutatóintézet független jelentése szerint hatalmas ütemben növekszik az igény az egyesített kommunikációs eszközök és megoldások iránt. Az Észak-Amerikában és Európában működő cégek 84 százaléka jelenleg vagy tervezi a bevezetést, vagy már alkalmazza az egységes kommunikációs és együttműködési megoldásokat, s 2015-ig a piacon további 35,9 százalékos növekedés várható.
“A HP és a Microsoft egyesített kommunikációs és együttműködési megoldásait alkalmazva az ügyfelek azonnal csökkenthetik költségeiket, ezzel párhuzamosan pedig nő a munkavállalók termelékenysége.” – mondta Ann Livermore, a HP Technológiai Szolgáltatások Üzletágért (TSG) felelős alelnöke.