Az Invitel új generációs ADSL csomagjai olyan konstrukciókat kínálnak, amelyek a hektikusan változó pénzügyi, gazdasági környezetben is a kiszámíthatóságot és az állandóságot jelentik. Az előfizetőknek nem kell a változó nagyságú törlesztő részletek miatt aggódniuk. Akik előfizetnek az új generációs csomagok valamelyikére, az előfizetés mellett mindössze 14.990 forintért laptophoz vagy asztali számítógéphez juthatnak. Ráadásul az új prémium csomagokkal az Invitel azt a szabadságot is biztosítja a fogyasztóknak, hogy kihasználhatják a lakóhelyükön elérhető legmagasabb sávszélességet.
Az internet penetráció 2007-re egyetlen év leforgása alatt mintegy 7 százalékponttal, összesen 27%-ra emelkedett, majd egy újabb év alatt további 9 százalékkal nőtt, vagyis a teljes lakosság valamivel több, mint egyharmada (36%) már rendelkezik internet-hozzáféréssel. Ez mintegy 1,4 millió háztartást jelent. Az internet-ellátottság a közép-magyarországi régióban a legmagasabb: a budapesti és a Pest megyei háztartások csaknem fele rendelkezik webes hozzáféréssel. A PC-beszerzést elképzelhetőnek tartó háztartások közül mintegy 247 ezer (64%) tartja valószínűnek, hogy a személyi számítógép mellé internet-hozzáférést is beszereznének. Az ilyen háztartások többsége kábeltelevíziós vagy ADSL technológiára épülő internet-hozzáférést vásárolnának. Az adatok tükrében az Invitel az előfizetésekhez kapcsolt szuper olcsó laptop-, illetve PC-akciója újabb ösztönzője lehet az internet-penetráció növekedésének.
Az október elején bevezetett csomagok ráadásul nem csupán a számítógépes ellátottságot növelhetik, de az internet leggyakoribb felhasználási területeihez is igazodnak. Az otthoni internethasználat esetében ugyanis a chatelés, a zene-, film- és szoftverletöltés, az on-line játékok mellett a közösségi portálok látogatása, valamint a szolgáltató weboldalán elérhető tartalmak böngészése számít a legnépszerűbb elfoglaltságnak. Az internet legkevésbé gyakori felhasználási területének a webtévézés, az internetes vásárlás, az olyan mobiltelefonhoz kapcsolódó szolgáltatások, mint az SMS küldés vagy csengőhang letöltés számítanak. Az internetező háztartások mindössze 5%-ban használják távmunkára az internetet, és az e-learning is hasonlóan csekély (7%) mértékű.
Az internethasználat szokásait figyelembe véve az Invitel a magyar ADSL piacon elsőként oldotta fel az internetes sebességkorlátozást. Ezzel biztosítja a fogyasztóknak azt a szabadságot, hogy kihasználják a lakóhelyükön elérhető legmagasabb sávszélességet.