Végvári Imre, a Mirai Interactive és az Arcus Interactive Group alapítója és társtulajdonosa korábban kreatív, majd kommunikációs igazgató volt, 2009 márciusában vette át az Arcus cégcsoport vezetését. Dinamikus vezérigazgatói programja szerint az Arcus a profitmaximalizálás eszközévé válik megbízói kezében: “Profitmaximalizálás interaktív kommunikációval” című, az MTE workshop-ján március 27-én tartott előadásában levezette, hogy a válság visszafogottabb fogyasztást jelent, a vásárlók részéről tudatosabb döntéseket, vagyis nagyobb információigényt, a hirdetők számára pedig csökkentett kommunikációs büdzséket, és sokkal nagyobb versenyt. A gazdasági válság új üzleti stratégiákat kíván a profit-maximalizálás érdekében.
Az Arcus Interactive Group új struktúráját Végvári és csapata eszerint az igény szerint alakította ki. A stratégiai és kreatív koncepciókért – marketing-kommunikáció, média, keresőmarketing, PR és fejlesztési területen – az Arcus ID felel.
Az új szervezeti egység az Arcus Group szakmai tudásának eszenciája. Az ID rövidítés jelentései magában hordozzák feladatait: innovatív ötletek, egyedi ideák kidolgozása a termékfejlesztéstől a kommunikációs eszközökig, “interaction design” speciális találkozási pontokra és a márkaépítés, azaz a brand ID tervezése. Az Arcus ID kialakítója és vezetője Bujtás Attila, a hazai kreatív szcéna egyik legnagyobb tapasztalattal és integrált látásmóddal rendelkező szakembere, az ID tagjai pedig az Arcus csapatának legelismertebb és legmeghatározóbb szakemberei.
Az átalakítások másik központi eleme, hogy a média és keresőmarketing megbízásokat a korábbinál szorosabb együttműködésben teljesíti a két terület: Grégász Zsolt irányítása alatt Ihász Ingrid és Koronics Krisztián médiás, Vándor Eszter keresőmarketinges szakmai vezetésével az Arcus Media és Arcus Search divíziók csapata közösen dolgozik azon, hogy megbízóik üzeneteit a leghatékonyabb módon juttassák el célcsoportjaikhoz.