Connect with us

technokrata

Hazai ügyfélszolgálattal erősít az LG

Dotkom

Hazai ügyfélszolgálattal erősít az LG

Az LG budapesti központjába helyezte át a régiót ellátó Call Centerét a gyorsabb és hatékonyabb ügyfélkiszolgálás érdekében.

Az LG Electronics (LG) áthelyezte eddig Lengyelországban működő ügyfélszolgálatát Budapestre. A vállalat mostantól innen szolgálja ki a régió országainak Magyarországnak, Bulgáriának, Horvátországnak, Szerbiának és Romániának — ügyfeleit, huszonhárom új munkahelyet teremtve Magyarországon. A központ áthelyezésével gyorsabb, hatékonyabb terméktámogatásra számíthatnak az LG terméktulajdonosok.

 

 

2012. szeptember 6-ától az LG budapesti irodájában fogadják a régió országaiból – Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – érkező megkereséseket. A vállalat egyúttal Szerbiára is kiterjeszti ügyfélszolgálatát, mivel az ottani felhasználók ezelőtt nem kaptak ilyen fajta terméktámogatást. Az LG részéről ez a fejlesztés komoly beruházást igényelt: ki kellett alakítani a munkaállomásokat, az IT rendszert és telefonhálózatot pedig bővíteni kellett.  A huszonhárom új állásra kétnyelvű — magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő —munkatársakat kerestek, ami jelentősen hozzájárul a kifogástalan ügyfélkiszolgáláshoz. Az előnyök közé sorolandó még, hogy az ügyfélszolgálat és a szerviz egy helyiségben van, így a Call Center munkatársai szükség esetén azonnali segítséget kapnak a munkájukhoz.

 

A LG ügyfélszolgálat elérhetőségei változatlanok maradtak, így az itthonról hívható 06-40-LG-LG-LG telefonszám is, amely munkanapokon 8.00 és 18.00 óra között, szombaton pedig 9-17 óráig érhető el.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés