Connect with us

technokrata

Óriási összeget költ reklámra a Samsung

Dotkom

Óriási összeget költ reklámra a Samsung

2013-ban Norvégia éves GDP-jét költötték el marketing célokra.

Kétségtelen, hogy a 2008-as válság után valamelyest vissza kellett fogni a gyeplőt a reklámiparban, a nagyobb vállalatok ugyanis nem  költötték minden pénzüket a termékeik népszerűsítésére. Úgy néz ki, hogy a Samsung már túl van a problémákon, 2013-ban ugyanis 14 milliárd dollárt költöttek marketingre, ez az összeg pedig nagyobb mint Norvégia éves GDP-je.  A hatalmas pénzmennyiségnek viszont nagyon nagy szerepe volt abban, hogy a dél-koreai vállalat ma gyakorlatilag uralja a mobiltelefon piacot és a táblagépek között is előkelő helyen áll, a szórakoztatóelektronikáról nem is beszélve.

samsung money

A márkanevük ugyanakkor mostanáig sem éri el az Apple ismertségét és népszerűségét, a kaliforniai vállalatnak például a bevételei mindössze 0,6%-át kellett marketing célokra fordítani, az ő termékeiket ugyanis reklám nélkül is felhasználók milliói vásárolják.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés