Connect with us

technokrata

A jól fizető ügyfelet bünteti a T-Mobile

Dotkom

A jól fizető ügyfelet bünteti a T-Mobile

Az elmúlt években már megszoktuk a mobilszolgáltatóktól, hogy általában az új ügyfelek csábítása közben néha teljesen elfelejtkeznek a régi, hűséges ügyfelekről, de azt, hogy a jól fizetőket büntetik, új dolog. Legalább is számunkra.

Történt ugyanis a minap, hogy naív, 15 éve hűséges, platinakártyás ügyfélként befáradtam a T-Mobile egyik bemutatótermébe, ahol a múlt hónapban nekem ajánlott „akciós” mobilnet csomagot szerettem volna pontosítani, miszerint a 2.990 Ft-os mobilnet csomagom akciós 30 gigás upgrade-elésében mi volt az akciós, ha azért 8.000 Ft-ot számláznak. Ezzel nem is volt gond, állítólag jóváírták a tévedést, tényleg nem volt akciós az akciós.

Ezt követően – ha már ott voltam – megkérdeztem, hogy ugyan mondjanak már egy egyenleget is, hátha tartozom, vagy túlfizetésem van, bármi. Elkerekedett szemekkel közölték, hogy 63.487 Ft túlfizetésem van. Hozzá kell tennem az igazsághoz, hogy az elmúlt két hónapban az ötödszörre jártam T-Mobile bemutatóteremben, egyszer sem kaptam semmilyen jelzést erre vonatkozóan, kíváncsi vagyok, ha tartozásom lett volna, akkor vajon ugyanígy jártak volna-e el.

tulfizetes

Mondtam is, hogy nagyon jó, kérem a zsét. Hát erről szó sem lehet – közölték -, sőt, a következő havi számlákból sem írják jóvá, ahogy eddig sem tették. „És mi a módja, hogy hozzájussak a pénzemhez?” – kérdeztem naívan. „Írjak egy emailt az ugyfelszolgalat@telekom.hu –ra a bankszámlaszámommal, hogy vissza tudják utalni.” – közölték.

Az emailt megírtam, majd a válaszban jöttek az újabb meglepetések:

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy bruttó 50.000 Ft feletti túlfizetést visszautalni ügyfeleink érdekeinek védelmében, az esetleges visszaélések elkerülése miatt – csak az előfizető aláírt nyilatkozata alapján áll módunkban.

Kérjük, hogy saját kézjeggyel ellátott nyilatkozatát szíveskedjék társaságunkhoz eljuttatni postai levélben, faxon, vagy szkennelt formában – elektronikus levélben.

Az esetleges félreértésekre tekintettel, ügyének megnyugtató rendezése érdekében egyedi elbírálásunk alapján egyenlegén bruttó 5000 Ft jóváírást jegyeztünk elő.

Az előjegyzett kompenzáció a június elején elkészülő havi számla végösszegét csökkenti majd.

Tehát, hogy mindenki számára egyértelmű legyen: az én érdekemben akkor most írjak egy újabb levelet, nyomtassam ki, írjam alá, majd szkenneljem be, és küldjem el újra arról a mailcímről, ami egyébként nyilván is van tartva a szolgáltatónál, mert nyilvánvaló, hogy ez valamiféle perverz szándék lehet, hogy vissza akarom kapni azt a pénzt, ami az enyém. Addig is érezzem magam kurvára VIP-nak, hogy majd egy hónap múlva 5.000 Ft-ot jóváírnak. Hát kösz.

penz

Megkeresésemre a szolgáltató munkatársai elmondták: „minden kiállított havi számlán az „Elszámolási információk” között tájékoztatásként szerepel az aktuális Nyitó/záró egyenleg, amelyből egyértelműen kiderül, ha ügyfelünknek esetleg túlfizetése van nálunk.”. Magyarul az én k.anyámat megint, hogy nem vettem észre ezt, de amúgy meg hiába tudom, hogy nálatok van a pénzem készpénzben csak befizetni lehet, kifizetni nem a cég bemutatótermeiben. Ja és a következő hónap számláját akkor is vonjátok az „akciós” Citibank T-Mobile hitelkártyáról, nincs jóváírás. Vagy ja, van. 5.000 Ft, az „egyedi elbírálás alapján”. Hát köszi.

Az esetnek több tanulsága is van: az első és legfontosabb, hogy mindenki egyeztessen egyenleget minél hamarabb, hátha érik meglepetések. A másik, hogy ez a T-Mobile már rég nem az a T-Mobile, ami évekkel ezelőtt volt: az ember, az ügyfél a legeslegutolsó, a pénz és a bürokrácia felemésztette a hajdan jobb napokat látott céget. A harmadik tanulság pedig számomra az, hogy eljött az ideje kipróbálni a számhordozást és megköszönni az elmúlt 15 évet.

 



Szólj hozzá!

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés