Connect with us

technokrata

Fiatalok tízezrei értették meg a rendszeres rákszűrés fontosságát

e-Egészségügy

Fiatalok tízezrei értették meg a rendszeres rákszűrés fontosságát

Fiatalok tízezrei értették meg a rendszeres rákszűrés fontosságát

Sikeresen zárult a kampány, ami közel 50 ezer emberhez juttatta el az életmentő üzenetet

2023. június 30-án ért véget a #pinkseries figyelemfelhívó kampány, amihez bárki csatlakozhatott egy rózsaszín hátterű vagy témájú fotóval, hogy ráirányítsa a figyelmet a 20-45 éves korosztály rendszeres rákszűrésének fontosságára. A kezdeményezés támogatóinak, valamint számos hazai egyetemnek és a közösségi média erejének köszönhetően az üzenet mindössze három hónap alatt hozzávetőlegesen 50 ezer fiatalhoz jutott el.

A kampányt szervező ügynökség figyelemfelkeltő plakátokat helyezett ki több hazai egyetemen, beszélgetéseket szervezett a témában, és a kampányt támogató márkákkal számos tartalmat készített a fiatalok számára, amelyeket széles körben elérhetővé tettek a közösségi médián keresztül.

“A #pinkseries kampány hatalmas mérföldkő volt a számunkra. Nagyon hálásak vagyunk mindazoknak, akik támogatták, különösen a Remington Hungarynek és az Olive and Oliva-nak. Ez a kampány lehetőséget adott nekünk arra, hogy közvetlenül kommunikáljunk azokkal a hölgyekkel, akiket a betegség érint, és meghallgassuk, hogy mire van szükségük.” 

– mondta Csiki Anita, a #pinkseries kampány ötletgazdája és a Starpath Agency tulajdonosa.

A küldetés folytatódik: A cél továbbra is a rákszűrés népszerűsítése

Bár a kampány hivatalosan véget ért, Csiki Anita és csapata nem állnak meg itt. A céljuk felhívni a figyelmet a rákszűrés fontosságára és ezzel növelni a szűrési hajlandóságot, különösen a fiatalabb korosztály körében.

“Lezártuk a kampányt, de a küldetésünk nem ért véget. Fontos, hogy a rendszeres rákszűrés üzenete továbbra is eljusson a közönséghez. Az időben felismert daganatos elváltozás akár életet is menthet, ezért arra buzdítunk mindenkit, hogy rendszeresen vegyenek részt a rákszűréseken. Bárkinek szívesen segítünk és irányt mutatunk, akinek kérdései vagy aggályai vannak.” 

– hangsúlyozta Csiki Anita, aki hozzátette:

“A kampány során létrehozott tartalmak továbbra is elérhetők a Starpath Agency honlapján és közösségi média oldalain, és arra ösztönözzük a közönséget, hogy az információk megosztásával segítsenek az üzenet terjesztésében.”


További friss híreket talál a Technokrata főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

További e-Egészségügy

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés